Biler: høg byttefrekvens på bil eg?
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
Da kan vell dette prosjektet sees på som avsluttet. Etter at jeg har flyttet kommer min årlige kjørelengde til å mangedobles, eller det som verre er. Og sannelig trenger jeg bil i jobben også, og da skal jeg ha en nesten ny bil til daglig bruk. Og da blir det nok noe mindre og driftsikkert, som samtidig bruker lite drivstoff.
Men et eller annet bussprosjekt dukker nok opp, men T3 blir det ikke. Miljøskadet er jeg jo uansett.
Caravelle-Kai wrote:Aldri si aldri, gamle ørn. Det har flere av oss forsøkt allerede.
Har faktisk sagt det før også jeg, for et par år siden faktisk. Men får sørge for å ha noe annet å drive med, så jeg ikke begynner å tenke på det igjen...
Nå er bilen omsider reist, på vei til ny eier. Og jeg vet den nye eieren har litt større teknisk innsikt en meg.
Skal jeg skru noe mer sjøl nå så blir det luft igjen. Det skal nemlig overstadig mye til å få det til å boble i ekspansjonstanken på en luftavkjølt motor. Og sannelig har jeg fått til luftbiler før også!
Men til daglig blir det Toruan på meg også tipper jeg, skal bare drøye en liten stund, så jeg får mindre lån på den. Og neste uke får jeg låne T4en til min far, for da får han firmabil. Og kjøperen av T4en venter på penger, og min far syns det er tøys at den bare skal stå i veien. Det ordner seg alltid, bare man er litt tålmodig!