Det som er litt kjiipt med å legge ut en prosjekttråd, er at min T3 faktisk nesten er lik alle andre T3'ere. Så dere har vel sett en slik bil før, folkens!!
Bilen hadde en direkte håpløs C-innredning (1+2) framseter og gummimatter. Interiøret er nå byttet ut med en coach-innredning med lydisolerende matter. Det gjorde susen, dvs. susen ble vel nesten borte!
Har montert prosjekt Zwo-lykter framme (bare så det er sagt: har klistret de igjen med tape på grunn av at de ikke er koplet og det ene er knust, derfor gule (tåkelys-illusjon?).
Ellers skal bilen få smussavviser på bakruta og spoiler bak på taket (tenk det Rune, gamle erjo slår til!) og carat-rammer bak. Skal fikses litt utvendig på lakken og kanskje skal den få ei ny girkasse som går penere. Men ingen hast. Jeg tenker også noen coach-fangere og noen senkefjærer. Da blir jo denne bilen en Kjiip coach som den også skal merkes med i fronten og bak der bilen originalt har coach-merkene.
Bilen er et rullendne prosjekt da den blant annet skal brukes til jobb og noen treff, håper jeg. Så noen "stå-i-verkstedet-bil", er ikke dette.
Her er noen bilder: