Blir eigentlig slutt med denne som 'prosjekt' på en måte når den er min daglig bruksbil.....men fristende å legge ut et bilde eller to nå og da..

By syncronaut1

hvor flytter du hen Nick??vwooosh...!!! wrote:Siste sjansen med denne bilen idag. Jeg må begynne å pakke pga flytting :!:
Gikk over timing strekene igår kveld og justerte ørlitegran, men fortsatt ikke start. Skal gjøre en sist forsøk idag etter lunsj før je bestemmer meg om bilen skal parkeres i Østerdalen før flytting eller om det blir biltralle sørover. Det blir helst den siste alternativ når jeg har muligheten til å fikse på den ned i der og er nærmere ekstra 'hjelp' i tillegg....

jepp... ca times kjøring fra horten.vwooosh...!!! wrote:Den er grei..Hvor langt blir jeg fra deg sann circa..? Blir Moss - Horten og sørover...?

Dette er nyheter for meg, men for all del - har sikkert ei pumpe liggendevwooosh...!!! wrote:je henter ny fødepumpe fra Skaravelle neste uke og fiks/henter bilen etterpå....

he he he..skaravelle wrote:Dette er nyheter for meg, men for all del - har sikkert ei pumpe liggendevwooosh...!!! wrote:je henter ny fødepumpe fra Skaravelle neste uke og fiks/henter bilen etterpå....

Hvis du svipper innom og henter meg en dag så kan vi dra og hente den?vwooosh...!!! wrote: Henter da halvpanelen senere når jeg får en villig sjåfør....

Ok, skal prøve. Je hadde det slik at alt var liksom 'bang on' nå, men husker du sa før det var lurt å stille pumpen en tann tidligere hvis je husker riktig...?Rapidspeed wrote:da står ikke reima rett, Nick.. prøv å flytte reima en tann til venstre.. eller høyre for den posisjonen du har den på nå..