Sjøl om eg er T3-avhengig så hender det at man tenker nytt
Kunne meeeget godt ha tenkt meg en T5 doka 4-motion med kapell og skjørt a la dette (sjøl om bildet viser en sika):
Har sett flere slike i sverige, produsenten er svensk og heter Vindic. På telefon med Vindic fant eg ut at de jammen har en norsk agent: BGNOR http://www.bgnor.com Men hverken på Vindic sine hjemmesider eller på BGNor sine hjemmesider nevner de hverandre.. Noen som har eller har sett slikt oppsett her på berget?
hva med denne da husk swedish pesetas BUT Norwegien TAXES
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Begge disse bilene har svenskprodusert lasteplan fra Autokaross i Floby. Dette lasteplanet er vel levert på de aller fleste T5-pickupene i Norge, men fabrikken leverer også et annet aluminiumsplan. Det er lettest å se forskjell på låsen til lemmene. Vindic-utstyret er sannsynligvis tilpasset Flobyplanet, det er ikke sikkert alt passer på det tyske lasteplanet.
Personlig kan jeg godt styre meg for de skjørtene. Jeg synes det blir litt sånn "alt-pynter-på-ei-trillebår"-stuk. Vi leverte en nybil på jobben en gang med sånne skjørter på. Jeg er ikke helt sikker på at det var samme type, men de så ganske like ut. Det gikk ikke mange ukene før det første skjørtet var kjørt av.. Men kapellet ser praktisk ut.
Henrik Engen
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
Jeg ønsker å bruke min 2003 Easy Campers EC7-2,0 camper med min 2005 WV T5 Doka. Dette innebærer at lasteplanet vil bli permanent fjernet og erstattet med en spesialbygd ramme tilpassaset camperen. Fins det spesialister / bedrifter som driver med dette i Norge?
Der Postmeister wrote:Stemmer! Kom bare ikke på hva de het! De bygde vel alt som var av babu her til lands i si tid vel.
Tja, det bygges ennå ambulanser i stor stil av VBK Nordic, men dette er et annet firma.
Du er ikke den første som blander de sammen.
VBK Nordic AS ligger på et industriområde rett ved havna i Horten og bygger ambulanser i tillegg til at de leverer bårer og annet slikt utstyr.
VBK Karosseri Horten AS ligger på Skoppum noen kilometer mot sørvest.
Jeg tror ikke de har noen forbindelser enn ganske like navn.