Bilen kjøpte jeg av T3/T4 caravelle (Johnny) her på forumet sent i høst etter at han hadde eid den i et par dager, og bilen ble da plassert på verksted ikke så langt i fra Johnny, og siden det tokk noen mnd før alt var ferdig er jeg ganske sikker på at han ble ganske lei av alle mine telefoner om hva som skjer, men jeg er uansett veldig takknemmelig for den hjelpen jeg fikk der. Og jeg kan konstatere at den starter helt fint hver gang jeg prøver nå, veldig tøff lyd!
Nå for en ukes tid siden fikk jeg bilen hjem og må gjøre den siste lille jobben for å få den godkjent på veien. Her er litt worklogg, skal oppdatere litt etter hvert som ting skjer.

På vei hjem med bilen.

Bilen ser bra ut i lakken, og så godt som rustfri.

Litt lavere en min forrige er den også.

Et litt annet eksosanlegg har den sannelig også.

Motoren er kanskje faktisk en annen...

Her var det mye sort plast, det MÅ ut

Her er det også noe som må gjøres, tror baksetene må litt lengre bakover blant annet.

Her var det jo noe merkelig grønt...

På plass med noen rosa terninger jeg fant i garasjen, og en SA-grill og nye blinkers.

Fått ryddet litt innvendig.

Noen tørre isolasjonsmatter eller hva de er, ut med alt som er av fuktighet og møkk!

Og da er teppene på vei inn i bilen.

Enda litt mer tepper...

Også var det bakseter og motorlokk og sånt da. Får se hva som skjer, nå er det seminarhelg og en del jobbing igjen. Fortsatt en god del å henge fingrene i her.