Hei, min 95 T4 starter ikke etter å ha stått over natta. Alt virker ok, men virker som om det ikke er diesel der det skal være. Den starter lett når jeg triller den igang etter å ha glødet.
Dette skjedde plutselig fra fredag til lørdag morgen.
Noen tips til hva det kan være?
M
Ikke start, virker som det ikke kommer diesel
-
chr18
- -

- Car: lang T4 93mod.
- Phone: 90142311
Re: Ikke start, virker som det ikke kommer diesel
Om den starter når den trilles igang, så får den jo disel. har du sjekket glødesikringene i mottorrommet?
christian
Nei, skal se på det imorgen. Tenkte jeg skulle få noen tips her før jeg begynner å knote.
Er glødesikringene de som sitter inn til høyre over batteriet?
M
Er glødesikringene de som sitter inn til høyre over batteriet?
M
-
chr18
- -

Det er nok plaseringen ja, om du ikke har noen sikringer over/bak frontlyktene også, har sett det på noen biler.
christian
-
chr18
- -

Om ikke sikringene er røket, er mitt neste tips å få målt motstanden i selve glødepluggene, kan være disse er gåne.
jeg ville betalt 1800kr for å få disse byttet, i stede for å betale 300kr for delene, å gjør det selv, de ekstra kronene er verdt det.
jeg ville betalt 1800kr for å få disse byttet, i stede for å betale 300kr for delene, å gjør det selv, de ekstra kronene er verdt det.
christian
En kompis hadde samme problem.Nektet å starte på starteren,men starta med en gang di trilla den i gang...Bytta starter,så var allt bra...
Ikke spør,men det var sånn det var.Og,ja den gamle starteren dro og rundt som bare juling.
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.
For tiden uten VW buss, men....
For tiden uten VW buss, men....
Christian,
Du hadde helt rett! Glødesikringen hadde gått. Kjøpte ny for 10,-og nå er den like "god"
Tusen takk
M
Du hadde helt rett! Glødesikringen hadde gått. Kjøpte ny for 10,-og nå er den like "god"
Tusen takk
M