Da har verdens tøffeste Transporter hatt et lite jubileum...

Spiser og sover, lader opp for en ny sesong med Parts and Retards som er firmaet jeg driver. Litt reinsdyr kverka jeg også på turen som du sikkert ser nå etter jeg la ut bilder etter du leste sist.Rudeboy wrote:Steike, jeg savner De aller værste-skiva mi, lå i Tyskerbrakka da den ble stjært for etpar år tilbake og da bilen ble "funnet" så var ikke skivene der lengre.
Fin bil å se til, denna Transporteren din - får du med deg Vintertreffet Nord/Øst for Gjøvik 5. til 7. februar, da ? Hadde vært gøy å ta en nærmere titt på bilen din.
mvh,
Yngve S
EDIT - mektig spent på hva du bedriver på 8200 i jula, ja - her trur jeg du får forklare deg![]()
(Det er jo en årsak til at E-6 går igjennom Føusk...)
Hei,Kan du legge ut litt info om korleis han fiksa lysa dine??Legg gjerne ut bilder av prosessen.Meget stilig bil du har her ja:)Polardego wrote:06.03.08:
Kanskje litt vanskelig å se, men sist det ble byttet registereim på bilen ble reima som sitter på dieselpumpa hoppa lett over...![]()
Som dere ser av bildene (litt utydelig) så er halvparten av tennene borte og hadde denne røket så hadde det vært ras. Heldigvis hørte jeg en lyd som ikke har vært der før mens jeg var på Ski Auto i kveld og ba Ted om å sjekke hva det var...
Huff og huff, og jeg som skal til Trondheim i natt til lørdag og hente en Transporter til Ted og Fiesaten med denne, det hadde vært påkost på fort 20-25 om det ikke ble oppdaget.
Over helga tar jeg ikke sjansen på å kjøre lengre med reg.reima heller, selv om det står at den er byttet i 06 på 140 000 km. Dieselfilter og oljeservice tar jeg også...
I tillegg så har vi fått fjernlysene til å virke sammen med hovedlysene også, samt byttet noen pærer...
Takk for hjelpa nok en gang Ted...![]()

Det er fordi jeg har usedvanlig god smak...solrikioo wrote:Fatter ikke hvorfor du på død og liv skal ha disse håkon..
Men, men...

Bra noen har skjønt det...solrikioo wrote:Sant det, også blir det jo "riktig" alt du gjør.
![]()

Takker...TaigAGreEn wrote:Digger denne bilen! En look helt etter min smak