Har klistra på igjen det gamle dekselet ved tenning og den gamle rattknappen bare for syns skyld. Disse bytter jeg vel når det dukker opp noe her inne.
Bilde kommer ikveld, trenger mørke for å se (?)
Ja, nå er vi spent!caravelleman wrote:Da er alt på plass. Kjøpte 3 nye orginale pærer til instrumentbelysning. Gir hvitt lys. Tok vekk en skjerm-stripe som vil gi grønt lys. Er lei det grønne, svake lyset
Bilde kommer ikveld, trenger mørke for å se (?)
Du er spent jaVWegard wrote:Ja, nå er vi spent!caravelleman wrote:Da er alt på plass. Kjøpte 3 nye orginale pærer til instrumentbelysning. Gir hvitt lys. Tok vekk en skjerm-stripe som vil gi grønt lys. Er lei det grønne, svake lyset
Bilde kommer ikveld, trenger mørke for å se (?)![]()
Jeg har kjørt ymse biler med hvitt instrumentlys og liker det ikke. Jeg synes det stjeler for mye av nattsynet ved ren mørkekjøring(langs landevei).
Overgangen blir for stor etter min mening.
Jeg har planlagt å montere nye, orangelakkerte pærer og fjerne den grønne lista neste gang jeg har ute instrumentene/ei pære ryker.
Jeg har prøvd både rødt og orange lys, og det er disse som er "snillest" med nattsynet vårt.
Det er fint om du slenger inn bilde og erfaring i mørket!

forventet noe slikt fra deg, ja.....solrikioo wrote:FY!!!! SLEM GUTT!

Ditt hus Stian?Stian wrote:På tide med et lite bilde. Bare for å vise at en gammel Caravelle på 17 år fortsatt er en head-turner (eller hva det nå heter..).
Kjørte til nattevakt for et par dager siden med dråget. Nyvaska og greier.
Kom inn på sykehusområdet og passerte en parkeringsplass. Der stod det parkert mellom 5 og 10 bobler og et par T2'ere.
Dere kan trygt si at jeg kjørte saaaakte forbi - for å glane selvfølgelig. Det morro var likevel at samtlige av de som stod der glante tilbake.
Jeg velger å tro at de gjorde dette pga at bilen min er såpass flott.... neida, jeg er ikke håven