Du har ikke gått glipp av noe denne gangen da dette ikke har blitt opplyst ennå.Jeg skal opp en tur i helga for å få mer info om blant annet noe av det du lurer på.Banen ligger i Elvedalen,Snertingdal som igjen ligger i Gjøvik kommune,Oppland fylke.Kjører du Rv.4 fra Oslo så følger du den forbi Gjøvik ca 12 km til det står skilt til Snertingdal.Kjør denne veien 15km oppover til det står skilt Gokartbane.Kjør ned til venstre der og du er framme.Syncroeier wrote:Kan noen komme med litt mer info for oss uinvidde? har jeg gått glipp av noe?
det jeg lurer på:
- Hvor nøyaktig er dette?
- Hva er opplegget disse dagene?
- offroadkjøring hele dagen? annet arrangement planlagt?
- pris på kjøring?
- er det lagt opp til felles grilling? som i at det står en tønnegrill eller to der?
Opplegget er frammøte fredagskveld for de som vil overnatte.Kjøring begynner ca kl.11oo lørdag og varer så lenge vi orker og har lyst.Søndag er oppbruddsdag,men vi kan kjøre om noen har veldig lyst til det.
Har ikke planlagt andre arrangement utenom at vi kan grille.
Ta gjerne med akebrett og ski til ungene og dere selv da det er muligheter for å bruke det.
Det er et klubbhus her som vi vil bruke til overnatting og toalett.Kiosk har det vært her,men vet ikke om den er idrift nå.
Pris ligger påca 350,-400,-for hele opplegget.De som bare kommer innom på lørdag for å kjøre ca.200,-.
Kommer du?