steinn wrote:Som jeg etterlyste på fjesboka: Bilder mann, bilder!!!
Tre spørsmål: Hvorfor kvittet du deg med TDIen?? Du er (var?) jo en dieseltilhenger du og?
Hva slags vinsj har du? Biltema sin?
kvittet meg med tdien fordi jeg dessverre innså at jeg ikke hadde tid mer, og var lei den stod på sitt 3dje vintertreff... forøvrig er jeg fortsatt dieseltilhenger...
t-max vinsj..
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
steinn wrote:Som jeg etterlyste på fjesboka: Bilder mann, bilder!!!
Tre spørsmål: Hvorfor kvittet du deg med TDIen?? Du er (var?) jo en dieseltilhenger du og?
Hva slags vinsj har du? Biltema sin?
kvittet meg med tdien fordi jeg dessverre innså at jeg ikke hadde tid mer, og var lei den stod på sitt 3dje vintertreff... forøvrig er jeg fortsatt dieseltilhenger...
t-max vinsj..
Dessuten var det en snill mann, som ikke kjenner sin begrensning, som lovte å ta godt vare på den
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
og godt var det jostein.... guttungen stod her og vinket og sa "hadet bilen" når du kjørte med den.. jeg fikk jo den bilen rett etter han ble født.. så den har liksom alltid vært der..
-19 Tesla model 3 LR
Jan..
steinn wrote:Og T-max borger for kvalitet og høy pris? Er det fire- eller sekstonns? Kanskje enda større?
T-max er både tøft og bra kvalitet. Masse brukt av Land Røvare der nede i sprettgnagerland og alle andre steder slike engelske kvalitetsbiler fiser rundt i terreng.
siden Rune tar på seg skylda så er rotolampe montert.. og siden det er Runes skyld så kan han også få lov til å legge ut bilde som han har fått;)
har også bygd anlegg så spiller særdeles bra...
syntes forbruket har gått opp den senere tid så bilen fikk nytt luftfilter da det viste seg at det var alldeles potte tett.. det var også smussamleren i forkant av filterboksen, så dem som har hatt bilen har nok ikke visst at det må tømmes innimellom..
bortsett fra det brukes bilen til daglig..
-19 Tesla model 3 LR
Jan..
Rapidspeed wrote:sååå.... da er vi igang med prosjekt VINSJ.... kjøpte vinsjbrakett på biltema.. (dette var skikkelige greier..) tung som ett uvær bare den.. skrudde den fast med 6 gjennomgående M12 140mm skruer med firkantskiver på undersiden... skjærte vekk punktsveisekanten under brakketten og sveiset det sammen så underlaget til brakketten ble nogenlunde flatt.. 2 av skivene punktsveiset jeg fast i undersiden av krasjbjelken... virker som om det sitter fjell....
står daigjen å koble på el boksen på toppen, har også montert inn trådløs enhet inni solenoidboksen.. fjernkontrollen skal visstnok ha en rekkevidde på 50m..
så blir det å skjære til sørafrikagrillen og fangeren.. skiltet må monteres på høyre side av fangeren..
har du noen bilder av monterings prosesen på den vinsjen???
nydelig fin\tøff bil du har
Glenn therkildsen sen 75mod den nyskjerige sørlending
caravelle 00mod 2,5tdi 8seter
du skal ikke stjele staten liker ikke konkuranse
kongen av skrive feil er sikkert meg det
ThorAlex. wrote:Jeg kikket på bilen i går, den ser veldig bra ut! Jeg likte dekkene spsielt godt, 235/75 15 BFG AT på alufelg! Tror det der blir en FET bil rapid!
hvor mye er et og brede på disse felgene?????????
Glenn therkildsen sen 75mod den nyskjerige sørlending
caravelle 00mod 2,5tdi 8seter
du skal ikke stjele staten liker ikke konkuranse
kongen av skrive feil er sikkert meg det
ThorAlex. wrote:Jeg kikket på bilen i går, den ser veldig bra ut! Jeg likte dekkene spsielt godt, 235/75 15 BFG AT på alufelg! Tror det der blir en FET bil rapid!
hvor mye er et og brede på disse felgene?????????
7*15 et er jeg ikke sikkerpå.. bilder av monteringen av vinsjen tok jeg dessverre ikke, da jeg stod i nesten 18 minus og gjorde jobben... takk for fine kompliment..
-19 Tesla model 3 LR
Jan..
Da har fått gjort endel her... biloen er rubbet opp og polert, ble bra dybde i lakken.. godt en hadde for mye penger i ungdommen og fikk kjøpt inn skikkelig utstyr dengang.. fikk vekk alt rustvann som hadde gravd seg fast i lakken.. står igjen taket lemmene og bakveggen..
ellers har bilen fått tepper innvendig.. montert støylister fra coach på dørene... veeeldig fornøyd... også byttet luftfilter plugger og ledninger og justert ventilene.. og fikset en luftlekkasje i luftanlegget til sperrene..
-19 Tesla model 3 LR
Jan..
nå har jeg joggu sentrallås på sikaen også.. alle vinduspakninger i dørene er nå byttet ut med spell nye.. bøylespeiler er på plass.. osv osv osv osv...
-19 Tesla model 3 LR
Jan..