AV/PÅ bryter til hovedlys T3?
AV/PÅ bryter til hovedlys T3?
Er det noen som har noe sånt liggende, eller vet hvor å få tak i?
Re: AV/PÅ bryter til hovedlys T3?
Den med dimmeren under? eller vippebryteren på rattstammen? Jeg kan kikke i delebilen i morgen.
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Flere av oss har brukte, men ellers pleier jo Møller være en god kilde på orginaldeler.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Kaster meg på her også. Har vært i kontakt med en her inne som skulle sendt meg. Men det ser ut til at det koker bort. Ønsker ikke å mase livshiten ut av han heller.
Så jeg kjøper også gjerne en brukt av/på bryter ( den brytern som er over dimmebrytern til lyset i dæssjen)
Møller hadde, men de skulle jo ha 600 dineras for brytern, syntes det var litt overkill...
Andreas
Så jeg kjøper også gjerne en brukt av/på bryter ( den brytern som er over dimmebrytern til lyset i dæssjen)
Møller hadde, men de skulle jo ha 600 dineras for brytern, syntes det var litt overkill...
Andreas
1999 Suzuki Wagon R+
2003 VW Passat 1,8 T - Solgt!
1986 T3 Reimo Camper - Solgt!
1999 T4 Westfalia Coach
2005 KTM LC4
1999 T4 Westfalia Coach
2005 KTM LC4
-
Der Postmeister
- -

Ja, men du er ikke garantert at den brukte du må betale 300(inkl frakt) for virker mer enn en dag heller da. Og da blir fort de 600 billige i mine øyne.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Ja hvis 300 er prisen din, blir den nye til 600 billig. Det er jeg enig med deg i. Den nye til 600 hadde vært billig hvis du ønsket 500 for brytern også.
Men jeg får da inderlig håpe at det ikke er noen som kjøper en brukt bryter til 300-500 kroner
Noe sier meg at jeg ikke kommer til å kjøpe lysbryter av deg
Andreas
Men jeg får da inderlig håpe at det ikke er noen som kjøper en brukt bryter til 300-500 kroner
Noe sier meg at jeg ikke kommer til å kjøpe lysbryter av deg
Andreas
1999 Suzuki Wagon R+
1999 T4 Westfalia Coach
2005 KTM LC4
1999 T4 Westfalia Coach
2005 KTM LC4
-
Der Postmeister
- -

Sa jeg at det var min pris? Nei, jeg tok det som eksempel inkl frakt. Man har da sett mye rare priser gjennom tia.
Tenk litt igjennom hva du sjøl ville hatt for noe, og så legger på postens "gebyr", så ser du fort at den billige bryteren blir ganske så dyr, og iallefall hvis du er uheldig å må bytte et par stykker.
Det er enkelte ting på bila våres som rett og slett er så dårlige at det lønner seg ikke kjøpe brukt.
Mine ekstra er ikke for salg, nettopp fordi det er det de er: Ekstra.
Og med tia så er det utrulig hva folk vil betale for ting som jeg og flere med meg, har kasta, nettopp fordi folk idag ikke er villig til å bla opp for det eller det er i veien.
I tillegg så må du faktisk regne med å måtte betale for folks vilje til å gidde å pakke å sende deg noe.
Tenk litt igjennom hva du sjøl ville hatt for noe, og så legger på postens "gebyr", så ser du fort at den billige bryteren blir ganske så dyr, og iallefall hvis du er uheldig å må bytte et par stykker.
Det er enkelte ting på bila våres som rett og slett er så dårlige at det lønner seg ikke kjøpe brukt.
Og med tia så er det utrulig hva folk vil betale for ting som jeg og flere med meg, har kasta, nettopp fordi folk idag ikke er villig til å bla opp for det eller det er i veien.
I tillegg så må du faktisk regne med å måtte betale for folks vilje til å gidde å pakke å sende deg noe.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
300 kroner var den prisen som lå på bordet, da måtte jeg bare fortsette "skuespillet" med de midlene tilgjengeligDer Postmeister wrote:Sa jeg at det var min pris? Nei, jeg tok det som eksempel inkl frakt. Man har da sett mye rare priser gjennom tia.
Ang bryter så veit du åssen det er. Det er noen som har en dullion av ting fordi man er kommet over en dullion med ting. Og er man heldig og kommer over en sånn kjekk kar, slipper mann unna med noen få kronasjer i deler og i frakt. Ang fraktkostnader så veit jeg ikke hvor det kommer frem at jeg påstår at vedkommende skal betale disse.
Dette er nesten blitt prinsipp å ikke gi møller 600 kronasjer for en liten plast dings med noen kontaktsett som koster 3,5 å produsere.
Ikke noe vondt ment til noen, hvis noen jobber på møller, heter møller osv osv
Andreas
1999 Suzuki Wagon R+
1999 T4 Westfalia Coach
2005 KTM LC4
1999 T4 Westfalia Coach
2005 KTM LC4
-
Der Postmeister
- -

Sa jeg at avsender skulle betale frakt? Nope, jeg sier bare at du må regne med å måtte betale for folks vilje til å pakke dette i en konvolutt å sende det til deg.
Neida, det er jo fritt for alle å velge, men vi prøver å gi folk gode råd da over hva som lønner seg og hva som ikke lønner seg. At de ikke følges eller at folk synes de er teite fordi de kan spare en femmer med noe gammalt brukt får så være. Da har dere iallefall fått litt av hva VI har lært av våre feil, så får det være opptil hver enkelt å ville oppleve samme fellene og frustrasjonen eller la være.
Neida, det er jo fritt for alle å velge, men vi prøver å gi folk gode råd da over hva som lønner seg og hva som ikke lønner seg. At de ikke følges eller at folk synes de er teite fordi de kan spare en femmer med noe gammalt brukt får så være. Da har dere iallefall fått litt av hva VI har lært av våre feil, så får det være opptil hver enkelt å ville oppleve samme fellene og frustrasjonen eller la være.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Var ikke meningen å starte en større diskusjon om nye eller brukte deler.. Det er den bryteren som sitter over dimmeren. Ta gjerne kontakt PM hvis det er noen som har, ellers sjekker jeg ut møllers.
Takker for alle svar
Takker for alle svar
-
skaravelle
- -

Same shit, dimmeren henger vel sammen med bryteren. Er et par forskjellig typer også har jeg erfart, pass på å få riktig....Det er den bryteren som sitter over dimmeren.

bugbuddies.no