Her blir det ikke noe Coach-stasj med det første nei. Den blå smussavviseren er jeg som sagt usikker på, hadde den vært rød hadde jeg nok sikkert beholdt den. Vi får se...hunter wrote:Veldig flott med "nye" seter! Håper du aldri finner på å montere coachstoler med armlener og svingunderstell. Det passer IKKE på en slik lekkerbisken som du nå har fått til gards!
Du må kaste den blå smussavviseren så langt inni svarte skauen som mulig... eller grave den ned så ingen finner den. Den passer overhodet ikke på bilen din!
EDIT: jeg burde kanskje gå til anskaffelse av en slik brun bussbenk til å ha bakerst i stedet for den grå moderne jeg har satt inn... noen som har?
Brunt bussinteriør mener jeg det var en av Molde-gutta som hadde, var det OVE? Hvis du får tak i der oppe kan jeg helt sikkert få mellomlagret den, og transportert sørover etterhvert. Er gamlebyen min, jazz og roser
Ble litt tusking på brun-bussen i dag også, skulle egentlig ha den ut litt for å få gjort litt vedlikehold på Polizei-bilen. Men Polizeien er vrang om dagen, nekta å starte selv med slepetau. Så da fikk Bruno stå i fred.
Fikk tatt av de teite ekstralysa og begynt å tilpasse grill-list. Er på jakt etter en strøken grill med chromelist på sikt, men da setter jeg ikke på "øyebryn". Fargen er selvfølgelig riv-ruskende gal, er rester etter den gamle Bengabussen. Går vel for den brune orginal-fargen tenker jeg, alternativt svart silkematt.

Kikka igjennom pappesken som fulgte med også, var mye rart oppi den, bl.a. filter og andre reservedeler. Og litt mer dokumentasjon på bilen, moro! Det gamle diesel-km-teller-heftet viser at i 1990 ble siste stempel satt ved km.stand 54868

Og jammen var det ikke en hel masse stempel i service-heftet også, det siste satt i 2002, km. stand 93327