Svingunderstell til VW T4 selges
Svingunderstell til VW T4 selges
Hei
Har svingunderstell til T4 jeg ikke trenger. Det ser ut som de er til t4a. Hvis det er interesse kan jeg sende bilde på mms. I brukt men fugerende tilstand. Kan gjerne byttes mot felger eller vinter/sommerdekk i grei tilstand.
Har svingunderstell til T4 jeg ikke trenger. Det ser ut som de er til t4a. Hvis det er interesse kan jeg sende bilde på mms. I brukt men fugerende tilstand. Kan gjerne byttes mot felger eller vinter/sommerdekk i grei tilstand.
Stig Borlaug
-
ducce999s
- -

- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
Re: Svingunderstell
pris?
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Re: Svingunderstell til VW T4 selges
Hei
Er usikker på hva de er verdt. Send meg nummeret ditt på 93055895 så kan jeg ta bilde og sende på sms. Hvis du ønsker kan du så gi bud.
Stig
Er usikker på hva de er verdt. Send meg nummeret ditt på 93055895 så kan jeg ta bilde og sende på sms. Hvis du ønsker kan du så gi bud.
Stig
Stig Borlaug
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Legg ut bildene.
Yngve S
halvveis interessert i et til sidetryne-setet.
Yngve S
halvveis interessert i et til sidetryne-setet.
Hei
Får ikke lagt ut bildene før i morgen. Har noen en enkel bildeserver jeg kan bruke?
Får ikke lagt ut bildene før i morgen. Har noen en enkel bildeserver jeg kan bruke?
Stig Borlaug
-
CarlOt2
- -

- Car: T1, 3 og 4 +Golf1
Stibor wrote:Hei
Jeg kan/kunne være interessert hvis det passer T4b, min Multivan er samme årsmodell som din...1997. Du kan jo dobbeltsjekke og gi et pip hvis du finner ut om det er for "a" eller "b".
Carl Otto
Tlf: 93625007
Er svingunderstellet solgt? Jeg trenger til T4b.
De er litt tunge å sende i posten . . . . . .
De er litt tunge å sende i posten . . . . . .
Hei
Får ikke lagt ut bilde da jeg p.t. mangler noe adekvat til å forevige understellene med. Kan ta noen bilder og sende på mms hvis det hjelper. Send meg nr. på 930 55 895. Er usikker på hvilken type det er, men en ekspert klarer vel å finne ut av det.
Beklager at jeg har vært treg med responsen. Har vært i utlandet, men er på plass nå.
Får ikke lagt ut bilde da jeg p.t. mangler noe adekvat til å forevige understellene med. Kan ta noen bilder og sende på mms hvis det hjelper. Send meg nr. på 930 55 895. Er usikker på hvilken type det er, men en ekspert klarer vel å finne ut av det.
Beklager at jeg har vært treg med responsen. Har vært i utlandet, men er på plass nå.
Stig Borlaug
Har bilder, hvis noen ønsker de på mail så send meg en pm!
Stig Borlaug
-
chr18
- -

- Car: lang T4 93mod.
- Phone: 90142311
om de kan fraktes til østlandsområdet, er jeg interesert.
christian
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Om konemor får tatt det forbanna førerkortet så svipper vi sikkert innom Harta i juni/juli på ferien vår, kunne sikkert fått det med sørover da - om du gidder vente såpass lenge og selger er hjemme den dagen vi passerer
mvh,
Yngve S
mvh,
Yngve S
Jeg er i Harstad. Skal reise sørover, Kongsberg, men ikke før i juli.
Men som Yngve sier, dette er jo en stund til.
Men som Yngve sier, dette er jo en stund til.
2011 Tiguan R-Line
Har VAG COM om du trenger hjelp med feilkoder eller lignende.
---
Tidligere
2002 T4 TDI
1997 T4
Har VAG COM om du trenger hjelp med feilkoder eller lignende.
---
Tidligere
2002 T4 TDI
1997 T4
-
Jørre
- -

- Car: T4 Transporter Syncro,
- Phone: nittisøttentolvti
T5 4 Motion 07
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504
Jørn
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504
Jørn
-
chr18
- -

hvor mye veier det sånn ca da? eventuelt mulig å få fraktet det til trondheim? en kamerat av meg skal opp dit førstkomende tirsdag, han kunne plukka det opp der sikkert.
christian
Hei
Er usikker på vekt, men tror dessverre ikke det er helt billig å sende dette, de veier nok godt over 10 kg. totalt. Har heller ikke noen mulighet til å få de til Trondheim.
Er usikker på vekt, men tror dessverre ikke det er helt billig å sende dette, de veier nok godt over 10 kg. totalt. Har heller ikke noen mulighet til å få de til Trondheim.
Stig Borlaug
-
chr18
- -

230kr om de veier mellom 10 og 25kilo, men er det snakk om att hver enkelt veier over 10kilo? men hva ville du hatt for de eventuelt? kan ikke se du har sakt noe pris?
christian
Hei
Vet ikke vekt nøyaktig, men tror de er over det totalt. Pris er jeg usikker på, har fått ett bud på 400,-
Kan også byttes i dekk(med mellomlegg), eller noe annet jeg kanskje har bruk for en vakker dag...
Vet ikke vekt nøyaktig, men tror de er over det totalt. Pris er jeg usikker på, har fått ett bud på 400,-
Kan også byttes i dekk(med mellomlegg), eller noe annet jeg kanskje har bruk for en vakker dag...
Stig Borlaug