90mod Caravelle C "Sølvreven"
-
Farmer
- Car: T3 1990 T1 1969 Pontiac Catalina 1964
90mod Caravelle C "Sølvreven"
Heisann, her kommer det litt bilder og skriverier fra en helt fersk T3 eier, har plundret mye med gammel T1 oppimellom åra men etter en periode med amcarflørting er jeg nå tilbake på rett spor føler jeg, Bilen er en eneiers Caravelle C fra 1990 med 112hk Wasserboxer registrert for 7 og opprinnelig med rullestolheis og mye egenprodusert ekstra snacks fra gamleeieren, bla hjemmesydd fortelt, fotskammel til passasjersiden og sammenleggbar krakk for og lette innsteget i en usenka bil, Dette blir bruksbilen til hunden Krutt og meg så noen radikale forandringer blir det nok ikke, men litt pussel har det jo lett for og ende opp med.
Last edited by Farmer on 13 Apr 2010, 23:16, edited 1 time in total.
-
Farmer
Re: 90mod Caravelle C "Sølvreven"
Og det gikk som det pleier når jeg prøver og laste opp bilder det gitt,, rett åt skogen!!!
Farmer wrote:
Her er førerposisjonen, legg merke til at det ikke er montert radio, den har faktisk rullet 342000 uten
Litt omorganisering av seteplassering, bakerste raden er her på veg ut
Og så måtte jo det fantastiske teltet slåes opp
Her med god hjelp av tidligere eiers sønn!
Det skal sies at alt er sydd og laget hjemme på høvelbenken
Ble flott syns jeg hvertfall.
Kommer tilbake med fler bilder ettersom prosjektet skrider frem!
Kjedet meg litt. Ryddet og fikset linkene. Har vist alt for lite å pusle med
Flott bil BTW!
2011 Tiguan R-Line
Har VAG COM om du trenger hjelp med feilkoder eller lignende.
---
Tidligere
2002 T4 TDI
1997 T4
Har VAG COM om du trenger hjelp med feilkoder eller lignende.
---
Tidligere
2002 T4 TDI
1997 T4
-
Farmer
Hei igjen. Tusen takk for hjelp med bildene oddvarr!
Litt fremgang på lydfronten i Sølvreven nå gitt, cd\radio er montert sammen med et par høytalere fra Tandbergs radiofabrikk, flott lyd i disse disse gamle sliterne, nå er det bare og få hentet en høytalerbue på Eidsfoss en dag så tenker jeg hi-fi delen er i boks.
Har også begynt og lydisolere litt i veggene og asfaltplater er innkjøpt til hjulkassene, resten av helga håper jeg kommer til og ga med til og få demontert litt på en delebil jeg har anskaffet meg, så har nok og plundre med kjenner jeg, legger ut litt bilder senere i helga og muligens det blir noe og få kjøpt av deler jeg får til overs også!
Litt fremgang på lydfronten i Sølvreven nå gitt, cd\radio er montert sammen med et par høytalere fra Tandbergs radiofabrikk, flott lyd i disse disse gamle sliterne, nå er det bare og få hentet en høytalerbue på Eidsfoss en dag så tenker jeg hi-fi delen er i boks.
Har også begynt og lydisolere litt i veggene og asfaltplater er innkjøpt til hjulkassene, resten av helga håper jeg kommer til og ga med til og få demontert litt på en delebil jeg har anskaffet meg, så har nok og plundre med kjenner jeg, legger ut litt bilder senere i helga og muligens det blir noe og få kjøpt av deler jeg får til overs også!