Hei
I min t5 og en pickup vi har på jobb er det lyd i dashbord høytalerene. Disse bilene er fra 06 og har begge uorginale spillere.
I min brors 07mod med orginalspiller er det ikke lyd i dashbordet, kun i dørene.
Mangler høytalerene i hans bil?
Er det ikke utganger fra spilleren?
Noe feil?
Noen som evt har tips til hvordan pinnene som skal stikkes inn for å få ut spilleren ser ut?
Lyd i dashbord høytalere/få ut orginalspiller
Re: Lyd i dashbord høytalere/få ut orginalspiller
Det er bare høyttalere i døren på min 08 modell også 
2008 T5 130tdi ct 4motion
Tror det kommer an på hvilken "lydpakke" bilen er levert med orginalt. Hadde en 2010 modell innom jobben i forrige uke, og den hadde også bare i dørene. Mens den 2005 modellen jeg hadde, kun hadde i dashbordet. Min var da levert kun radioforberedt.
I dashbordet er det ikke plass til noe annet enn en diskant. Hvis ikke man er kreativ med kutteredskap. For hullet er kun et par-tre cm dypt.
I dashbordet er det ikke plass til noe annet enn en diskant. Hvis ikke man er kreativ med kutteredskap. For hullet er kun et par-tre cm dypt.
Mvh
Pål
Pål
Tok av rista på dashbordet på begge bilene i dag og kikka. Diskant i min og ingenting i broders.
-
werner@lysdiode.no
I min 2008 er det både i dash og dører, men denne har orginal radio/cd/nav. Mener noen nevte at dette kommer av hva som ble bestilt i bilen som ny ?