Lakkere grillene
Lakkere grillene
Er dette dømt til å mislykkes? Begynne å flasse og sånn? Har sett en rød Coach Spesial Edition her i distriktet, mener denne har røde griller. Er dette en bil det finnes mange av i landet? Har bare sett denne ene. Tenkte å lakkere sort selv da... Har en sånn stygg kromkant som det ikke er så mye igjen av, og så har jeg fått på nytt originalt sort VW merke i dag, og det ble litt finere enn resten, for å si det sånn 
Jeg har lakert min øvre grill sort, med plastlakk eller.no sånt. Tror silkematt svart "profillakk" fungerer ganske bra også. Har lakert "leppa" nederst med den, og det ser veldig bra ut, henger på som det skal også, ikke merket at det flasser av.
Hjalp i hvertfall veldig mye på min litt blasse grill... Har omtrent samme farge som SA-grillen nederst også, og det er jo faktisk litt bra!
Hjalp i hvertfall veldig mye på min litt blasse grill... Har omtrent samme farge som SA-grillen nederst også, og det er jo faktisk litt bra!
Espen
Kjørt lenge med dette?Espen wrote:Jeg har lakert min øvre grill sort, med plastlakk eller.no sånt. Tror silkematt svart "profillakk" fungerer ganske bra også. Har lakert "leppa" nederst med den, og det ser veldig bra ut, henger på som det skal også, ikke merket at det flasser av.
Re: Lakkere grillene
.Livar wrote:Er dette dømt til å mislykkes? Begynne å flasse og sånn? Har sett en rød Coach Spesial Edition her i distriktet, mener denne har røde griller. Er dette en bil det finnes mange av i landet? Har bare sett denne ene. Tenkte å lakkere sort selv da... Har en sånn stygg kromkant som det ikke er så mye igjen av, og så har jeg fått på nytt originalt sort VW merke i dag, og det ble litt finere enn resten, for å si det sånn
hei.
gjorde dette for ca 2 år siden og det er ikke stygt
brukte sort spray,og det sitter,,det har heller ikke mista glansen
bare velstand,lakk i vei,bare gjør reint først,,kanskje noko flogu.
mvh brødbilen.