Det er i grunnen bare å prøve og feile.knutel wrote:Sett i gang å skru ! Er det mulig å vri og vende på så jævlig mye bare for at det er en stakkar som spør om det går an å bytte den forp.lte reima ???
Det er da faan så klart han greier det, det er vel ingen som trur at det jobber noen mekanikere på VAG som ikke driter møkk som alle oss andre her ?. Garanti og service på gamle folkevogner - for ikke å snakke om kundebehandling kan vi sende i "posten" trur jeg...
Har du verktøy, litt pågangsmot, hue øverst på kroppen og veit hva du skal bytte ut så sett i gang.
DET HANDLER OM ANTALL SKRUER.
Jeg slipper i alle fall ikke noen bonusbefengt orginalverkstedmekaniker innafor de fire vegga på brakka mi !!
Å skifte en lyspære er ikke så dyrt å feile på, å skifte reim og div. er dyrere å feile på.
Jo dyrere/vanskeligere tingen er å skifte jo oftere klages det på at merkeverkstedet "er så j... dyrt".
Hadde du giddi å jobbe uten å tjene penger, ikke jeg i hvert fall.
Det er dyrt å være merkeforhanler/verksted.
Hva pokker skal vi gjøre hvis de går konkurs fordi vi alltid skal ha ting billigere.
Må jeg snart dra til Sverige/Tyskland for å ta en service på merkeverksted på min T4.
Har ikke selv de beste erfaringer med forskjellige merkeverksteder, men jeg vil at de skal bestå i Norge.