Som Erjo sier, er innertrekket til skyvedøra løst.
Mener å huske fra samtalene dagen jeg prøvekjørte bilen at de hadde hatt av dekselet for å feilsøke sentrallåsen på skyvedørslåset.
Og dermed trekker jeg slutninga at de ikke har truffet helt der skruene skal tilbake når døra skal settes sammen
En fin justeringssak for en dag med fint vær, noe vel også inspeksjonen av låsen skulle være. Jeg får låsen til å funke, det gjorde de også men sentrallåsen må "hjelpes".
Jeg klarte vinne over Likningsetaten om man skal bedømme etter mottatt likning vs innlevert selvangivelse - men uansett hvor mye av de kronene jeg mener å gjøre krav på, så går de alle i bilen.
Så da får jeg håpe de ikke utsetter utbetalinga til oktober som jeg tror de pleier såsnart noen trekker deres bedømmelser i tvil
Første som skal skje denna uka er at jeg får den med meg opp fra byen i ettermiddag, og da er bilparken under væpna vakt
Så skal jeg innom TRUFA lørdag og evt. også Ekebergmarkedet. Søndagen er det vel muligheter for kaffe på Grefsenkollen og nesteuka på usle tre arbeidsdager bør bringe mange plussgrader så jeg får gjort noe på utsia av Tyskerbrakka snart
Sju uker + 1 dag til vi setter i marsj nordover ifm både reisa til Nordlandstreffet og sommerferiens avvikling. Blir stas, ikke bare fordi nybilen skal brukes men fordi det er
ferie. Ei uke på Kreta er det ikke noe galt i det heller, og ikke jobbing i hage den gang man det hadde men det er noe eget ved det å kjøre langtur.
Satser på at Cruise controlleren er både skrudd i og kobla opp før den tid