Var bortom Asker og hentet deler til Kakemonsteret, egentlig har jeg vært der tre ganger for å hente delene men to ganger med uforuttsett sak (men det er mer for en historie over en pils enn her).
Nu har jeg et tykt og godt gølvteppe i fronten av Multivanen, så finner jeg bare ut at konemor og meg skal flytte til et passelig stort småbruk på Majorstuen med god garasje så kan jeg gå tørrskodd i tøflene fra senga til jobb, kun avbrutt av x km i bil midtvinters
I tillegg kjøpte jeg smussavviser til panseret, den må vente litt før montering siden jeg har to flekker med avskalla lakk etter steinsprang på panseret. Den største av de to ligger under der jeg antar smussavviseren skal ligge så da er det vel ekstra viktig flekken blir gjort noe med før montering av smussavviseren.
Skal inn på Møller med bilen for å få avlest feilkoder og sjekka luftmassemåleren så bilen kan kutte dieselforbruket med en halvliter eller mer pr mil - siste utregning er verifisert til å ligge på 1.33 l på mila, og det er ikke noe å kjøre tre ukers bilferie med
Får vel bestille meg en lakkstift, må hentes fra enten Skien eller Tyskland i min farge (Himmelblau metallic) så om jeg får lakkstiften i hende og kan gjøre noe med de to nevnte spot's på panseret før avreise, hadde jaggu vært noe. Da ville jeg sluppet endel gruff fra trafikken foran, for ikke å nevne innsektene som elsker Multivanen ift Tyskerbrakka - steike så mange insekter (og STORE) som har smørt sine kadaver ut over fronten av bilen
Jeg var slett ikke forberedt på den forskjellen mellom T4a og T4b
-Bilder ? Tja, er jeg ekstra heldig har vel Trafikketaten tatt feil mellom paralellparkering og dobbeltparkering så når jeg kommer til bilen imårra tidlig og skal på verkstedet med den, får jeg vel ha kameraet klart - å stå som jeg står er løvle, det. Selv om de i media går ut med at "naj, det ernte løvle".
Men da tar jeg bilde av matta i front av kupéen om det ikke ligger no gult på frontruta mi også
Forhåpentligvis er bilen fiksa ved etpar tastetrykk og bytte av luftmassemåleren imårra, og forbruket er as low as could be - da blir det vel en kjøretur oppom Elverum i helga, bare for å sjekke forbruket, tenker jeg