Lurte på om det fantes original kufanger/ stativ til å ha tusenmetere/spredere på til T3? Veit det finnes til T4, men har ikke sett noe til T3.... Må ikke være originalt, bare det ser bra ut og passer!!!
Takk for tips/hjelp!
Kufanger/Sprederstativ
Kufanger/Sprederstativ
Jonas Henriksen
Caravelle T3, 2,1L 112hk automat
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Re: Kufanger/Sprederstativ
Søk på web etter "Jagdwagen" ("Jagtwagen" ?) og plukk fram det som går på T3 så finner du vel "noe", men om det var VAGs egne fangere aner jeg ikke.
har ikke funnet noe jeg... vet du om spesifik nettside, butikker?
Jonas Henriksen
-
Rikskringkastingen
- -

- Car: T3 Syncro
Jagdwagenbøylen er vel en del av buret rundt hytta.

Denne må vel kunne kalles en originaldel. Men siden den bare ble levert på en spesialversjon i svært få eksemplarer så er det ikke akkurat vanlig hyllevare. Den kan nok ikke defineres som originalt tilbehør. Jeg tviler på at det er mulig å få godkjent noe sånt i Norge. Det må i tilfelle være ved import av en original Jegdwagen som historisk kjøretøy.
Mike Plompen (Busman) lager en kopi / "forbedret versjon" av en utgått Buddich-kufanger. Men den er så svær og tung at han ikke vil sende den. Da må du i tilfelle reise til Belgia og hente. Denne kan du nok glemme å få godkjent.
http://busman.be/pagina64aa.html

Denne må vel kunne kalles en originaldel. Men siden den bare ble levert på en spesialversjon i svært få eksemplarer så er det ikke akkurat vanlig hyllevare. Den kan nok ikke defineres som originalt tilbehør. Jeg tviler på at det er mulig å få godkjent noe sånt i Norge. Det må i tilfelle være ved import av en original Jegdwagen som historisk kjøretøy.
Mike Plompen (Busman) lager en kopi / "forbedret versjon" av en utgått Buddich-kufanger. Men den er så svær og tung at han ikke vil sende den. Da må du i tilfelle reise til Belgia og hente. Denne kan du nok glemme å få godkjent.
http://busman.be/pagina64aa.html
Henrik Engen
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
Lurte på om det fantes original kufanger/ stativ til å ha tusenmetere/spredere på til T3? Veit det finnes til T4, men har ikke sett noe til T3.... Må ikke være originalt, bare det ser bra ut og passer!!!
Takk for tips/hjelp!
Takk for tips/hjelp!
Jonas Henriksen