starter turen fra Søfteland nå snart, og regner med å være fremme i natt
sitter på med en kompis m/ familie som skal nordover på ferie, så det blir kjekt med litt selskap på veien

Og det er det viktigste. Hvit lakk er mye enklere å skaffe enn interiørdeler til Allstar. Dekorfolie utvendig kan muligens være en liten utfordring. Det grå feltet nederst er vel kanskje folie, men jeg mener at fangerne er lakkert i samme farge, så eventuell folie kan erstattes med lakk med riktig fargekode. Hvis hellakkering er et tema så må du jo ha nye Allstar-emblemer. Jeg vet ikke om de kan skaffes originalt lenger, men det er sikkert mulig å få noe reprodusert.henning wrote:men inni er den fiiiin

Det der kan være litt skummelt. Særlig når det løse båndet følger med rundt og kiler seg mellom den andre skoen og trommelen i 80 km/t. Jeg prøvde dette som passasjer i en '77 Honda Civic for mange år siden. Det kunne blitt enda mer spennende hvis det hadde skjedd midt i en sving.henning wrote:
belegget på ene båndet har rett og slett falt av..

der vi skulle vært altså? he heMeandog wrote:Jeg tok registereims bytte i finnland på merkeverksted. betalte rett under 4500kr.

Har snakket med de idag, og de mener bilen na er som den skal være....Livar wrote:Da ville jeg levert inn bilen igjen. Om den er vanskelig å starte, i tillegg til at den går dårligere syns jeg dette lukter dårlig timet registerreim ( en av de)