Ditt lei bil som ikke går!!!!!!!
-
2fast4u
- -

- Car: Barndoor 1953, T3 1988 DJ aut, T6 2018 204 4m
- Phone: 92 02 17 53
Ditt lei bil som ikke går!!!!!!!
:idea: Er det noen som kan hjelpe meg å få bilen til å gå? Se her ( http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?t=2788 ) Bor på Gjelleråsen rett nord for Oslo. Hvis det er noen i nærheten som har lyst (og vet hva de driver med) til å fikse bilen, kan vi bytte tjeneste. Jeg er tømrer med eget firma. Så hvis du har et eller annet du trenger å få snekra, kan vi bytte. Jeg kan også betale hvis du heller vil det.
Henning Slorum
- 53 Transporter "barndoor" panel
- 69 Transporter panel
- 88 Caravelle 2,1 aut
- 00 Transporter
- 12 Transporter 140 4motion
- 53 Transporter "barndoor" panel
- 69 Transporter panel
- 88 Caravelle 2,1 aut
- 00 Transporter
- 12 Transporter 140 4motion
Stusser litt over at styrestrømmen plutselig ikke er riktig til dysene etter å ha byttet pakninger....? Gikk bilen før du byttet pakninger da? Du skadet ikke stempelringene når du satt tingene sammen da?
Dersom det er innsprøytningen det er noe galt med, skulle jeg kunne klare å hjelpe deg med det, siden jeg har et komplett ekstra innsprøytnings system + tennings anlegg liggende.
Men spørsmålet er vel heller kanskje om det har blitt montert noe feil etter demonteringen av toppene....
Dersom det er innsprøytningen det er noe galt med, skulle jeg kunne klare å hjelpe deg med det, siden jeg har et komplett ekstra innsprøytnings system + tennings anlegg liggende.
Men spørsmålet er vel heller kanskje om det har blitt montert noe feil etter demonteringen av toppene....
-
Caravelle-Kai
- -

-
Syncroeier
- -

- Car: T3 Syncro DJ '88
Om du går for biltralla, så kjør for all del bilen baklengs opp på hengern..dette er vel elementært på forumet her, men jeg trodde ikke det betydde så mye, skremmende tur! svær VW ruvet fra side til side bak der! ikke så langt heldigvis..
Per Husaas - 1987\88 Caravelle C Syncro 2.1 "Budget Camper"