Maks uflaks, eller dumhet?

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
bogvald

Maks uflaks, eller dumhet?

Post by bogvald »

I går var jeg og en kompis i ekstase etter vi hadde installert cd-spiller i dobbel cabineren vår. fått koblet opp fire høytalere og alt var bare velstand. så på kvelden opplever vi marerittet, han kommer ut i bilen som stod parkert i sentrum og ser at stereoanlegget er borte! han hadde jo glemt å ta med seg head uniten, så det var jo lett for en tyv. vi visste jo at låsene var dårlige, de låses opp med husnøkkel om så var, men at det går an å ha slik uflaks første dagen, og på lille lille julaften? nei fy......
Jørre
-
-
Car: T4 Transporter Syncro,
Phone: nittisøttentolvti

Innbrudd

Post by Jørre »

Føler med dere.
Hadde tre innbrudd på to måneder i en Golf jeg hadde.
Sto i ett garasjeannlegg i Oslo.
Visste godt hvem det var,men hva kan man gjøre uten konkrete bevis.
Jo,man kan helle maling over bilen til den ene av tyvene,
etter ett relativt fuktig julebord en mørk desember natt.
Men det gjorde ikke jeg.
Og ikke hadde jeg maling på dressen dagen etter på heller..
:twisted:
T5 4 Motion 07
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link :)
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504

Jørn
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Post by Der Postmeister »

Bare ikke ta ut hagla for lufting. DET er å gå litt for langt.
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
SYNCRO
-
-

Post by SYNCRO »

En sikker vinner er : ei plate med masse fiskekroker pent dandert under et setetrekk. Garantert at tjuvradden IKKE våger seg på din bil neste gang.
Eller denne hvis du har problemer med tyveri av ekstralykter: montere barberblader(de gammle) under ekstralyktene(mellom ytter og innerring), harn prøvd seg igjen , så er det garantert blod på bakken dagen etter.
hohohohohohohohohohohohohohohohohohohoho.
Fy fan jeg hadde lyst til å gjøre no spikk den gang jeg bodde i Drammen etter å ha blitt frastjålet to biler på 6 mnd og 3 innbrudd.
Espen
-
-
Phone: 95216652

Post by Espen »

Er litt glad jeg har alarm egentlig, bilen står jo rett utenfor huset her.. så jeg hører jo om alarmen går. Anlegg som har passert en verdi på over 10.000 er leit å miste...

Og om noen prøver seg (som de har gjort hos mange naboer her... det er få alu-felger igjen i området for å si det sånn) så vet vi jo hvem det er. Det vet også politiet, men de har ikke resursjer, og ikke bevis på at det stemmer... Mistet i våres en henger med 5 kanoer også, fant igjen hengeren dumpet ikke langt unna her... man mistet jo utstyr til 40.000 kr, vet hvem som står bak... men er like langt...
Espen

Post Reply