Hei
Kjøpte meg min første varebil for 3 uker siden. Kjører stort sett alltid alene, og har mye stæsj med meg - så jeg har tenkt lenge på å bytte.
Så det ble en T5 2007 modell. Jeg er kjempefornøyd hittil - men har to problemer med bilen.
For det første så kommer det inn små mengder vann i varerommet når det regner mye. Jeg har sjekket gummilister på bakdør/sidedør, og de ser helt fine ut. Så kom jeg på at jeg har fjernet takstativet som var montert på bilen. Jeg skrudde boltene som holdt stativet tilbake i hullene igjen - kan det lekke denne veien??
For det andre så virker ikke vindusspylermotoren. Når jeg drar til meg spaken skjer det ingenting. Har tittet i instruksjonsboken, men finner ingen sikring for vindusspylermotor. Er det noe jeg kan sjekke før jeg tar en tur til min lokale VW forhandler?
Vannlekkasje / vindusspyler
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Re: Vannlekkasje / vindusspyler
Vindusspyler - kryssjekk med hodet til makker i motorrommet når du tester pussermotoren, så kan han/hun høre etter litt nærmere om motoren funker (i tilfelle du ikke har hatt øret nært nok motor ved testing).
Ut over det aner jeg slett ikke noe som kan hjelpe deg
Ut over det aner jeg slett ikke noe som kan hjelpe deg