Ferdigmalt med 2 strøk emaljelakk:

se det jaamubus wrote:fått sotet de bakerste siderutene+ et skyvevindu som skal inn, må nok sote det som står i skyvedøren på nytt og. Ble litt for stor forskjell. Har pusset litt rust og behandlet med Brunox samt fjernet litt ledninger til blålysene..

bare å skrike ut så dukker jeg plutselig opp igjen vettuamubus wrote:Fått gjort litt siden sist. stelt bunnen og malt den med emaljelakk, lagt i teppe, festet det setet mot kjøreretningen. Henning var oppom i dag (takk for det..) så fikk vi plassert baksetet, men bøylene for feste av seteryggen var kortere enn på Henning sin multivan, så eg må lage noen nye på jobben i morgen.... Ser på EKTAen
at det er to forskjellige delenummer på "låsebukken"............

håper du er heldig denne gangen daamubus wrote:Får dem på fredag regna dem med...Krysse fingrene for at det er de rette....
Var ikke de rette, men fikk det til på et vis, så nå er setet montert, sidedeksler montert, så nå er det "listene" rundt vinduene som står for tur. Må bare få fikset batteri problemene først.......amubus wrote:Får dem på fredag regna dem med...Krysse fingrene for at det er de rette....

Setet i midten er norskmontert. Allstar ble nok levert fra fabrikk med samme plassering som du har. Allstar minibuss er bygd om i Norge for å få plass til dette midtsetet. Jeg lurer på om det var sånn at de byttet om høyre og venstre klappsete for å få til dette.amubus wrote:Klappsetet mitt er noe annderledes enn det Allstar har, da mitt er paralellt med forsetet, mens på Allstaren er det litt forskjøvet ut mot veggen. Dette er muligens for å få plass til det ekstra setet i midten.