Der var'n !
Sitte på jobben og late som om man rekker lese interweb er tåpelig, spesiellt når inforn lå i ikke bare egen prosjekttråd men faktisk denne
Plan - få skrudd i cruisecontrolleren i.l.a begynnelsen av nesteuka, på tross av at ØKH mener jeg ikke skal skru i bilen sjøl
Blir dyrt om jeg skal høre på henne bestandig, tror jeg...
Så blir det enten linkup (satser på det) eller jeg får gutta som tar storservicen til å kode tjafset.
Men mod av c.c og montering av microbryter tenker jeg får bli i andre omgang - her gjelder det å få rukkelet på plass før konemor får snusen i at jeg selv har montert den, så får jeg legge på den summen Møller oppga til det beløp service 6 PKK medfører og håpe jeg får meg "lommepenger" den veien
De går i såfall rett i bilbudsjettet, da.
Må forresten ha ny H4-pære på høyrelampa foran, andre pæra som byttes etter jeg tok over bilen - får måle og lese av spenninga der for det skal vel ikke være slik at man bytter pære en gang i kvartalet
Det kan jo tenkes at gateparkeringa medfører "champagne-svänsken" passerer langs fortauet og de jævles med bilen påvei hjem etter en fuktig kveld, men jeg tviler på det er årsak til stort mer enn snus, tyggis, en og annen kebab og liknende festligheter man finner på bilen (jeg skal ikke ha bilen i hovedgate i vinter, det har jeg prøvd med Tyskerbrakka og den fikk mye rust + denne dritten jeg nevner i hovedgater).
Neste punkt for bilen blir da mobilitetsgaranti-service med de tusenlapper det vil medføre, har innhenta noen slitedeler de får skru på om de påpeker feil ved det som idag står montert. Deretter blir det å shine opp lakken, det er noen "barneriper" på som jeg kjøpte med bilen men som jeg da kanskje føler jeg ikke lengre "behøver" ha på bilen
Kan godt hende jeg monterer Hella Ralley 3000-lampene i front, de har parklys i seg om jeg dytter i parklyspære og i såfall må jeg vel komme til skudd med om jeg skal koble ut original-parklyset. Det kan jo tenkes jeg bare skrur opp lampene og legger på lokkene, visstnok slipper man slå på lysene da om man skulle bli stoppa i teknisk kontroll som jeg "pleier" bli
Kanskje skal jeg snike på et sett Angeleyes men heldigvis har jeg aldri kommet så langt jeg bestemmer meg om det skal være chrome eller svart, da
Første først, bytte av H4-pære altså

Resten står på kommer-tavla eller på kanskje-tavla