T3 camper/reimo til salgs
-
Turbojugend
- Car: Caravelle (Reimo) Bobil-1985 mod, 2l, bensin.
- Phone: 47933434
-
narle
- -

- Car: 16"highroof syncro
- Phone: 4-8-2-7-2-2-3-2
Re: T3 camper/reimo til salgs
Den har vi sett før på treff i Stryn.
91 Halvpanel Syncro 1,9tdi
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt
fine bilen som blir litt dyrere for hver gang den selges... kanskje like lurt å få flytta annonsa over i Til Salgs?
-
Caravelle nord
- -

- Car: T3 1.6 TD,90,T3 1.6 TD,86 og T3 1.6 D,83(hugges)
- Phone: 97100033
Syns persjonli ikke at dissan bilan e værd så mye pæng..
Ikke engang en Westfalia fra 85 el 86 vil æ betalt 60K før.
Fin og praktisk e dæm ja,men ikke te 60K
Ikke engang en Westfalia fra 85 el 86 vil æ betalt 60K før.
Fin og praktisk e dæm ja,men ikke te 60K
Stig
http://pulversjaktblogg.blogspot.com/
1990 T3 1.6 TD Westfalia California Hig-Top.
1986 T3 1.6 TD.
1983 T3 1.6 D.
1960 Tempo Taifun 175.
1983 T3 1.6 D.
1960 Tempo Taifun 175.

- Car: T3 1990 syncro mTDI
- Phone: 48232026
Ikke som bruksbil kanskje, men som det samleobjektet det kan bli er det nok verdt pengene. Hvis man ser prisnivået i en del andre land er det vel ganske normalt for en såpass strøken bil.
Hvis folk er villige til å betale den prisen er den verdt det, enkelt og greit.
Hvis folk er villige til å betale den prisen er den verdt det, enkelt og greit.
Halvard Avdem
-90 Syncro Trufa 1.9 Mtdi, decoupler, sperre bak, 235/75-15 BFG AT....
-90 Syncro Trufa 1.9 Mtdi, decoupler, sperre bak, 235/75-15 BFG AT....
-
Turbojugend
- Car: Caravelle (Reimo) Bobil-1985 mod, 2l, bensin.
- Phone: 47933434
Takk for kommentarer. Prisen er jo diskutabel. Men jeg har ikke fått mye tilbakemeldinger. Kanksje jeg burde vente til våren? Forresten vet noen om Tyske forum hvor man kan poste slike annonser? Regner med at den er mer populær der.
-
TaigAGreEn
- -

- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
Nydelig bil og fine bilder. Fantastisk fargekombo og striper!!
Det står heller ikkje i annonsen hvilken motor som sitter i. Ser i profilen din at det er en bensinmotor. 2.1 eller 1.9? 2.0 var luftkjølt og stemmer ikkje med 1985 mod. Dette er jo viktig info. Er motoren god, oljeforbruk og kjølevæskenivå? Viktig info...
Når du skriver dette i annonsen blir iallfall eg litt betenkt over prisen. Å fikse låser er muligens ikkje så komplisert men en bil til 60 000 bør ha dette i orden, uansett hvor du selger.Det er noen småting ved bilen: Låsene foran fungerer ikke (selv har jeg brukt skyvedøra for å komme inn og ut), en liten skade bak (høyre hjørne). Dette er en liten skade og bilen fremstår så og si som ny.
Det står heller ikkje i annonsen hvilken motor som sitter i. Ser i profilen din at det er en bensinmotor. 2.1 eller 1.9? 2.0 var luftkjølt og stemmer ikkje med 1985 mod. Dette er jo viktig info. Er motoren god, oljeforbruk og kjølevæskenivå? Viktig info...
Tage Vedal
T3-fan
T3-fan
-
mekonomen
- -

- Car: 07 T5 130+ TDI 4motion
- Phone: 74148800

Denne fikk jeg 79000,- for.
http://www.finn.no/finn/car/caravan/obj ... e=16232482
Strøken, 86mod 112 hk med 107000km på telleren.
Solgte den til Bergen i mars 2009, og kjøperen har kjørt flere lange turer i Europa uten problemer.
EU-kontroll i år uten noen feil.
HAN ER VIST MEGET FORNØYD MED BILEN.
B Almli
-
vespa
- Car: T3 1985 1,9L Reimo
- Phone: 41038700
Så, nå har det jammen meg blitt min tur til å eie denne bilen!
Den fremstår fortsatt som meget pen, og gikk prikkfritt Oslo - Kristiansand t/r sist helg.
Den har fortsatt ødelagte dørlåser og bulken bak, men nye låser er innkjøpt og oppretter/lakkerer er skaffet, så det er bare et lite tidsspørsmål før dette skal fikses.
Men det er noe jeg ikke finner ut av; jeg hadde tidligere en T3 med Westfalia hevetak, og der var det plass til alt av madrasser oppe når taket lå nede. Men på min bil med Reimo tak kan jeg ikke forstå at dette kan gå. Det er kun den innerste madrassen som fulgte med da jeg kjøpte bilen, utenfor der den ligger ligger det utbrettbare gulvet, og det er ikke plass til noen madrass hverken her eller oppå den innerste madrassen når taket er nede.
Jeg regner med at dette er vanlig på Reimo tak? I så fall, hva slags madrass er originalt for den ytterste delen oppe og hvor er det ment at denne oppbevares under kjøring? Bakerst over motoren?
Jeg sammenligner interiøret med Westfalia interiøret jeg hadde på min forrige T3 (http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=19685727), og ser at det er bedre skapplass på Reimo, men jammen meg betraktelig dårligere finish på interiør og sideplater også. Men det er vel noe man bare må leve med, kanskje? Skal ta noen bilder og legge ut senere av smådetaljer som jeg synes burde/kunne vært gjort litt bedre. Hadde jeg fått rettet på noen av disse småtinga så er nok Reimo interiøret absolutt til å leve med.
Er det forresten noen som vet om det finnes originale trekk til benk og madrass baki å oppdrive noe sted?
Er det forresten jevnt over dårligere passform etc på Reimo enn Westfalia, også de Westfalia som er ettermontert?
Legger ut noen bilder etter hvert!
Mvh
Stein
Den fremstår fortsatt som meget pen, og gikk prikkfritt Oslo - Kristiansand t/r sist helg.
Den har fortsatt ødelagte dørlåser og bulken bak, men nye låser er innkjøpt og oppretter/lakkerer er skaffet, så det er bare et lite tidsspørsmål før dette skal fikses.
Men det er noe jeg ikke finner ut av; jeg hadde tidligere en T3 med Westfalia hevetak, og der var det plass til alt av madrasser oppe når taket lå nede. Men på min bil med Reimo tak kan jeg ikke forstå at dette kan gå. Det er kun den innerste madrassen som fulgte med da jeg kjøpte bilen, utenfor der den ligger ligger det utbrettbare gulvet, og det er ikke plass til noen madrass hverken her eller oppå den innerste madrassen når taket er nede.
Jeg regner med at dette er vanlig på Reimo tak? I så fall, hva slags madrass er originalt for den ytterste delen oppe og hvor er det ment at denne oppbevares under kjøring? Bakerst over motoren?
Jeg sammenligner interiøret med Westfalia interiøret jeg hadde på min forrige T3 (http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=19685727), og ser at det er bedre skapplass på Reimo, men jammen meg betraktelig dårligere finish på interiør og sideplater også. Men det er vel noe man bare må leve med, kanskje? Skal ta noen bilder og legge ut senere av smådetaljer som jeg synes burde/kunne vært gjort litt bedre. Hadde jeg fått rettet på noen av disse småtinga så er nok Reimo interiøret absolutt til å leve med.
Er det forresten noen som vet om det finnes originale trekk til benk og madrass baki å oppdrive noe sted?
Er det forresten jevnt over dårligere passform etc på Reimo enn Westfalia, også de Westfalia som er ettermontert?
Legger ut noen bilder etter hvert!
Mvh
Stein
Stein Overland
T3 85' 1,9L Reimo camper
Mange Vespa scootere
T3 85' 1,9L Reimo camper
Mange Vespa scootere
-
Buss Marius
- -

- Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
- Phone: 92023467
Westfalia fikk bilene som ikke helt ferdige fra Hannover og endret taket, dvs at de senket det og lagde det flatt. På Reimo og alle andre så er sengen oppe lagt oppå originaltaket og inni er taket buet. derfor er det bare plass til en 5cm madrass mellom treplatene og taket og da må platene over kjøkkenbenken være lagt ut. Våre er ombygd i Norge fra biler som kom som Caravelle/Transporter til Norge.
Reimo er nok et lite hakk under Westfalia på finnish, men på det praktiske mener jeg den slår Westfalia ned i støvlene. Det er jo-3-400 liter mer stuerom i en Reimo og spesielt rommet over motorkassa er jo fantastisk.
Reimo er nok et lite hakk under Westfalia på finnish, men på det praktiske mener jeg den slår Westfalia ned i støvlene. Det er jo-3-400 liter mer stuerom i en Reimo og spesielt rommet over motorkassa er jo fantastisk.
Jeg kjører alltid med det utbrettbare gulvet ute, og bretter det bare inn når jeg har taket løftet og skal stå i "kjøkkenet".
Da har jeg plass til madrass og dyner i taket!
Da har jeg plass til madrass og dyner i taket!
Gjørtler Totto Eide
91 mod t4 Dehler Maxivan GL
91 mod Reimo syncro camper AEF "Felicia gazole"
88 mod bensinsyncro "Essence" til R4i-syncro-camper prosjekt
(1963 Hillman Imp)
91 mod t4 Dehler Maxivan GL
91 mod Reimo syncro camper AEF "Felicia gazole"
88 mod bensinsyncro "Essence" til R4i-syncro-camper prosjekt
(1963 Hillman Imp)
-
vespa
- Car: T3 1985 1,9L Reimo
- Phone: 41038700
Hallo Buss Marius og Totto,
Tusen takk for info !
Det hender at jeg er i Oslo, så hadde vært stas å komme oppom Majorstua og ta en titt på bussen din, Buss Marius.
Skal inn en tur på fredag på dagtid, men regner med du jobber da?
Mvh
Stein
Tusen takk for info !
Det hender at jeg er i Oslo, så hadde vært stas å komme oppom Majorstua og ta en titt på bussen din, Buss Marius.
Mvh
Stein
Stein Overland
T3 85' 1,9L Reimo camper
Mange Vespa scootere
T3 85' 1,9L Reimo camper
Mange Vespa scootere
-
Buss Marius
- -

- Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
- Phone: 92023467
Nummeret er i avataren, bare å ringe. Foreløpig skal jeg ikke jobbe, men det kan endre seg plutselig... som sagt, bare ring.vespa wrote:Hallo Buss Marius og Totto,
Tusen takk for info !
Mvh
Stein