Mitt bidrag er min gamle Caravelle 94 GL 2.4 kombi lang. Må vel legge til at den hadde byttet ut litt av Bordeaux perleeffekt fargen langs kanalene med en mer brunaktig Corolessfarge på slutten
Solgte den i mai når jeg kjøpte Multivanen.

Meget pen orginal Caravelle. Det er ikke mange av de! Som du sier; den skifter liksom farge etter noe tidVissvass wrote:
Mitt bidrag er min gamle Caravelle 94 GL 2.4 kombi lang. Må vel legge til at den hadde byttet ut litt av Bordeaux perleeffekt fargen langs kanalene med en mer brunaktig Corolessfarge på slutten
Solgte den i mai når jeg kjøpte Multivanen.

vwcoach wrote:Går noen fine i Modum også, men de er ikke medlemmer her på forumet...solrikioo wrote:Går noen fine i Drammen.
Men er helt enig med trådstarter. Er alt for mange slitne T4'rer på veien. Er det ingen som vil ta vare på disse?

caravelleman wrote:Meget pen orginal Caravelle. Det er ikke mange av de! Som du sier; den skifter liksom farge etter noe tidVissvass wrote:
Solgte den i mai når jeg kjøpte Multivanen.Det opplever ikke jeg på min - NOT!