At far stilte alt av snop og digg til selvstyr hadde selvfølgelig ikke noe med dette å gjøre
De var også fornøyd med krossobanen (og den lille turen ned til strikk-brua). At det var snø på toppen av krosso'n var jo helt perfekt. Dere kjenner sikkert til at vestlandet ikke er velsignet med stabilt snøvær om vintern, så litt snø for ungene har samme effekt som snop; de blir spinnville!
Sjøl koste jeg meg veldig. Med en kald bayer i hånda, og lua godt ned på øra hadde jeg det fint der jeg tusla rundt og prøvde å "mingle". Var ikke lett å se hvem som var hvem på fredag kveld i pisseregnet, men jeg satte stor pris på litt "juging" med rune og rune
Følte vel jeg ble litt usosial til tider, når unger ville i seng, men det får nå være
Kolonnekjøring var digg, og jeg syns jo det var litt skåy med korken nede ved brua,,,,hehehe.
Ellers takker jeg for mange positive tilbakemeldinger på bilen. Det er alltid gøy å høre folk syns ditten eller datten om bilen når den egentlig er lagt litt på is. Kjenner motivasjonen og lysten steig på hjemturen
Takk for et knall-kjekt treff - og Magne; jeg smakte ikke grisen, men den skapte likevel en god stemning i gjengen
...og helt på tampen; nå vil fruen være med etter hun så bildene, så da kommer jeg neste år også...... eller var det litt tidlig å si noe sånnt, Postmestern??
(Mine bilder kommer....)