Alle forslag mottas med takk.
HJÆÆÆÆLP
Ble det da byttet ledninger inn mot dysen. Vet fra Møller at de må gjøre det på nyere modeller. De sa også at det kan være styringsenhet etc. etc. og at det må feilsøking til. DET høres dyrt utSCar wrote:Heisann,
Hadde jeg vært deg så hadde jeg sjekket om Lambda feilen din fortsatt kommer opp etter dysebytte. På min VR6 måtte jeg bytte lambda'n for et par år siden pga lignende feil(ikke vibrasjon da men). Dessuten så hadde jeg dysefeil på min VR6 for noen måneder siden, men hadde ingen utslag på lambda'n av den grunn.
Det kan godt være følgefeil, men jeg ville hvertfall startet der..
Håper dette hjelper.
hva er gjort for med motoren din for å få 215 hk?Messiah wrote:Står til venstre under profil info men 96 vr6 215k

Han har skrevet 215k og han mener nok at bilen har gått 215000 km. k=1000jakob wrote:hva er gjort for med motoren din for å få 215 hk?Messiah wrote:Står til venstre under profil info men 96 vr6 215k
Hvis du tenker på kabelsettet som går fra multipluggen på siden av manifoilen og under til hver dyse, så nei, byttet ikke denne. Sa de hvorfor skulle denne byttes på nyere biler?Messiah wrote: Ble det da byttet ledninger inn mot dysen. Vet fra Møller at de må gjøre det på nyere modeller. De sa også at det kan være styringsenhet etc. etc. og at det må feilsøking til. DET høres dyrt ut