Tenkte jeg skulle se her om noen er interessert i noen deler, kjipt om jeg selger én del og høgger resten....
Så om flere er interessert kan jeg gi tilbakemelding
Litt om bilen:
Er en 1989 caravelle 2,1i med automatkasse
Motor og girkasse fungerer veldig bra, det gjør også resten av det mekaniske og elektriske, motor har gått 49500, så det er jo ikke så veldig langt... og tidligere eiere har latt den stå stille...
Bilen ser ikke ut utvendig etter som dette har vært tidligere russebil og jeg fikk bare pusset den klar til lakkering (så og si) Så om hele bilen er ønsket så er det bare å lakke i vei
Innvendig er bakseter bak hele, fronseter også... lite hull i det ene sete som jeg ikke husker hvor var.... Bilen var tidligere belagt med plysj, så lim og rester er på innvendig karosseri, klart å fjerne en del, men sitter fortsatt en del igjen....
Deler som kan være til interesse:
- Frontfanger (hel)
- Helt hengerfeste bak med alle koblinger
- Hele baklykter (med pæreholdere)
- Hele frontlykter
- Hele blinklys foran
- Dører (frontdører er rustfrie, skyvedør bak har litt nederst innvendig)
- To speil
- Alle seter
- Girkasse
- Motor
- Ratt
- Grill oppe og nede
- Div dashbordsaker
Har også kjøpt nylig av butikk, sotet baklamper og blinklys , har mistet kvittering, men har alt i eske (ubrukt), her følger det også med pæreholdere som passer til lampene.
Ellers er det bare å spørre om dere trenger noe! Kom med bud eller interesse, så kan vi komme nærmere inn på det