det er en 99mod 2,5tdi som er chippa til 140hk
bilen har rulla 320.000km men den bærer itte preg av km stand i det hele tatt:-)
utrolig god å komfortabel bil å kjøre:-)
bilen er godkjent ombygd til 6 seter.
rusthull nederst på høyre skyvedør pluss noe lakk rust rundt visker bak og i hjulbuer.
Last edited by busfreak on 20 Mar 2011, 22:56, edited 2 times in total.
da er denne under ombyggin til å bli familiebil fått i sette rad baki å kled den innvendig med deksler å sånn fra en caravelle skal på biltilsynet den 7. desember å få godkjent det bilder kommer ettehvert
Jeg synes ikke det ble noe fint med den bakspoileren, ser vel ikke bra ut. Men det er din bil så du bestemmer, skal du ha noe bak der så ville jeg ha satt på RSL sitt som tilhører den allerede eksisterende frontspoileren.
Men det er min mening.
75 Audi 80 GT
75 Passat TS aut
82 BMW 316 aut
84 Golf 1.6
99 Passat TDI "Gatebil-edition"
99 Lupo
01 Golf 4 Highline
06 Transporter TDI 4motion
07 Polo GTi "S2000"
12 Caddy 2.0 TDI
er sånn passe enig med polardego der, men som sagt det er din vogn.
Første som slår meg når jeg ser folk kjøre med noe på bakfanger på T4, er at de ikke følger på med sideskjørter. Dermed har du fanger forran som går lavt, bakfanger som går lavt mens midten av bilen (som jo er ganske langt stykke) er høyere.
Hvis du skjønner.....
garviken wrote:Helt enig ser mye bedre ut med rsl bak også (slik som eg har ).
hvis det er sånn som du har på den svarte så må je ærlig inrømme att det var itte helt min smak,men smaken er vel som baken,delt
men likte resten av bilen din jælig godt.
gjør seg med di hjulbuende å sideskjørta
utrolig fin bil var det
Stian wrote:er sånn passe enig med polardego der, men som sagt det er din vogn.
Første som slår meg når jeg ser folk kjøre med noe på bakfanger på T4, er at de ikke følger på med sideskjørter. Dermed har du fanger forran som går lavt, bakfanger som går lavt mens midten av bilen (som jo er ganske langt stykke) er høyere.
Hvis du skjønner.....
Men dette er kun min mening ....
ska ha på no sideskjørt å men må bare finne noen je liker først
Polardego wrote:Jeg synes ikke det ble noe fint med den bakspoileren, ser vel ikke bra ut. Men det er din bil så du bestemmer, skal du ha noe bak der så ville jeg ha satt på RSL sitt som tilhører den allerede eksisterende frontspoileren.
Men det er min mening.
regner med at det er denna du mene?
syntes liksom det ble for lite je
men smaken er som baken,delt
Polardego wrote:Det er greit, men det du setter på er jo både skrikende og ser ut som japseplast. Men det er din bil...
syns du virkelig at denna er så skrikende altså?
men da spør je om du ell noen andre kan foreslå en mellomting mellom denne å rsl bakleppa;-)
forslag tas imot med stor takk.
Polardego wrote:Det er greit, men det du setter på er jo både skrikende og ser ut som japseplast. Men det er din bil...
men da spør je om du ell noen andre kan foreslå en mellomting mellom denne å rsl bakleppa;-)
Ja, jeg synes det ser direkte jalla ut. Slikt er det 14tisa setter på Golfene sine, og det ser alt annet enn bra ut.
I mine øyne så var bilen fetest når jeg ikke hadde frontspoileren på men de runde sorte lyktene.
Less is more er det noe som heter.
75 Audi 80 GT
75 Passat TS aut
82 BMW 316 aut
84 Golf 1.6
99 Passat TDI "Gatebil-edition"
99 Lupo
01 Golf 4 Highline
06 Transporter TDI 4motion
07 Polo GTi "S2000"
12 Caddy 2.0 TDI
Ja, jeg synes det ser direkte jalla ut. Slikt er det 14tisa setter på Golfene sine, og det ser alt annet enn bra ut.
I mine øyne så var bilen fetest når jeg ikke hadde frontspoileren på men de runde sorte lyktene.
Less is more er det noe som heter.
je syns ikke den er så ille je,men ser poenget ditt
Ja men da må du selge meg di lyktene billig da veit du hvis du ikke har solgt dem enda hehe