Transporter ønskes leid/kjøpt
-
Caravelle-Kai
- -

Da har Blåmann forlatt tunet igjen, og er på vei nordover. Lyden i drivakslingen kom i perioder fortsatt. Men de følte seg tryggere nå, iom. at de har med en reserveaksling. Jeg regner vel egentlig med at de kan fullføre turen uten å måtte bytte. Da får evt. jeg ta jobben før vi drar til Bussfesten i Rättvik.
I tillegg fikk jeg byttet lykteringen som var skadet. Så nå dro han videre uten plaster på...
I tillegg fikk jeg byttet lykteringen som var skadet. Så nå dro han videre uten plaster på...
:-) Lars I.
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 59 Suburban Apache
Chevrolet 83 S10 Pickup
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 83 S10 Pickup
-
TaigAGreEn
- -

- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
Møtte Blåmann (vi er på fornavn, sant?) nord for Mosjøen i går. Vaarmt og parkert ved en fin badeplass. Fikk bare tatt et bilde eller to og lagt en lapp på ruta med ønske om god tur og gjerne en oppdatering på vwbus.no... Får ikkje til å legge ut bilde lenger, noen som kan?
Tage
PS: steintøff bil!
Tage
PS: steintøff bil!
Tage Vedal
T3-fan
T3-fan
Da er Blåmann kommet hjem igjen... Alt gikk bra, og han har fått nye lykteringer og et nytt frontemblem som hjemkomstgave...
TV-gutta har behandet ham bra, og har til og med klart å holde liv i blomsten som sto på bordet...
Takker igjen til dere som trådde støttende til i Bergen!
Resten av turen gikk helt fint.
Til dere som kunne tenke dere å bli bedre kjent med den kommende TV-stjernen - Bli med til Rättvik på BussFest den 22. - 24. juli da vel...

Takker igjen til dere som trådde støttende til i Bergen!
Til dere som kunne tenke dere å bli bedre kjent med den kommende TV-stjernen - Bli med til Rättvik på BussFest den 22. - 24. juli da vel...
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 83 S10 Pickup
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 83 S10 Pickup
Lenge siden det har vært noen info her...
Har nå fått oversendt en grovklippet versjon av programmet fra Gaute. Planen foreløpig er visstnok at programmet sendes i løpet av høsten 2006. Så da er det bare å følge med...
Har nå fått oversendt en grovklippet versjon av programmet fra Gaute. Planen foreløpig er visstnok at programmet sendes i løpet av høsten 2006. Så da er det bare å følge med...
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 83 S10 Pickup
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 83 S10 Pickup
Nå er `Blåmann` blitt mitt kjære eiet425i wrote:Blåmann har siden den gang fått ny eier med en strengere hol dning...solrikioo wrote:Hvorfor ikke? Var de ikke snille mot bilen?
(edit...)
Tror dette programmet var noe som Gaute produserte for salg til TV2. Det er fortsatt ikke sendt, så kanskje fikk han problemer med innsalget. Uansett fikk vi til slutt pengene for leie av bilen, og en grovredigert versjon av programmet på DVD. Kommer du innom med Blåmann en tur, skal du få se på det...holmsen wrote:takk for svar gutter,, ringte tv 2 idag,,men der var det ingen av de jeg snakket med som visste noe om dette i det hele tatt ??
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 83 S10 Pickup
VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400