http://www.wheel-whores.com/forum/viewt ... 43&t=18436
Fantastisk bilde!!

Speedster wrote:Autotuning har et sett 17" RUF Speedline til salgs

Eg sier: selg til meg !!OddN wrote:Hmm, snakk om at det går troll i ord![]()
Ikke lenge etter at jeg uttalte meg kritisk til D90 felger på T3 sitter jeg som eier av ett sånt sett. En serie tilfeldigheter som startet med at jeg trengte hjul til en helt annen bil, endte altså opp med at jeg nå har to 6x16 og to 8x16 Porsche D90-felger som jeg lurer på hvordan vil ta seg ut på Multivanen min. De har en Et på 52,3! og må da ha ganske tykke adapter for å passe. Hva er vanlig å bruke her... Ser for meg adaptere på ca 30 mm som vil gi en effektiv Et på 22,3mm må være passe? Dette er relativt upløyd mark for meg så hva sier ekspertisen?
Hehe, La meg nå få fordøye at jeg faktisk endte opp med disse felgene... det var ikke akkurat planlagt. Time will showTaigAGreEn wrote:Eg sier: selg til meg !!OddN wrote:Hmm, snakk om at det går troll i ord![]()
Ikke lenge etter at jeg uttalte meg kritisk til D90 felger på T3 sitter jeg som eier av ett sånt sett. En serie tilfeldigheter som startet med at jeg trengte hjul til en helt annen bil, endte altså opp med at jeg nå har to 6x16 og to 8x16 Porsche D90-felger som jeg lurer på hvordan vil ta seg ut på Multivanen min. De har en Et på 52,3! og må da ha ganske tykke adapter for å passe. Hva er vanlig å bruke her... Ser for meg adaptere på ca 30 mm som vil gi en effektiv Et på 22,3mm må være passe? Dette er relativt upløyd mark for meg så hva sier ekspertisen?
Skulle ikke du ha 17" cup felgene jeg har? Du hadde i hvert fall sagt det til en annen som kontaktet meg ang. disse.TaigAGreEn wrote:Eg sier: selg til meg !!OddN wrote:Hmm, snakk om at det går troll i ord![]()

Martin Sandvik wrote:Skaffer adaptere i mange tykelsel
finn hva dere trenger så skaffer jeg dette, tror jeg har på lager i 20 og 25mm

Tjaa, begynner å like de etter hvert jeg og...erjo wrote:Det ikke alt av stasj jeg liker,men de D90-felgene der var direkte flotte tilT3. Hva koster slike?
Selger du dem, kanskje?OddN wrote:Tjaa, begynner å like de etter hvert jeg og...erjo wrote:Det ikke alt av stasj jeg liker,men de D90-felgene der var direkte flotte tilT3. Hva koster slike?
Men kan som nevnt vurdere å bytte de i Ronalfelger ( og da mener jeg selvsagt de klassiske 5eikers felgene, vet ikke hva de går for nå for tiden)