ivers1 wrote:300 + frakt?
Men skal du bruke dette i 2001 modell? Isåfall burde man kanskje dobbeltsjekke at det er likt som på 97 modellen.
Du har vel de nye instrumentene osv
Hei
Ja, tenkte på det jeg og. Er det den "nye" typen lysbryter i denne?

ivers1 wrote:300 + frakt?
Men skal du bruke dette i 2001 modell? Isåfall burde man kanskje dobbeltsjekke at det er likt som på 97 modellen.
Du har vel de nye instrumentene osv

Det var da synd..ivers1 wrote:Jeg hadde bare det høyre speilglasset løst dessverre

Heiivers1 wrote:lagt til el.speil og el.vinduer i dag.
Arnt: Fant du ut av ledningsnettet til lysbryteren?

ivers1 wrote:Jeg har også en hvit bakluke liggende. Den har en liten bulk rett over hengerfestet, men er bedre enn de fleste jeg har sett. Den ser ut til å være rustfri. 1.500,-
Jeg har også alle deler som trengs for ombygging til lang front som jeg vurderer å selge hvis jeg får en grei pris for det. Alle delene er hvite og i meget god stand. Det følger også med lakkerte fangere foran og bak, men de er litt rufsete i lakken etter en dårlig omlakkering. frontlykter følger selvfølgelig med, det sitter tåkelys i frontfangeren, ledningsnett til lykter foran (det er annerledes kontakter på lampene tror jeg), jeg har også lysbryter med tåkelysfunksjon hvis man ikke har det. Kom med fornuftig bud!
JP Ra©ingTeam wrote:ivers1 wrote:Jeg har også en hvit bakluke liggende. Den har en liten bulk rett over hengerfestet, men er bedre enn de fleste jeg har sett. Den ser ut til å være rustfri. 1.500,-
Jeg har også alle deler som trengs for ombygging til lang front som jeg vurderer å selge hvis jeg får en grei pris for det. Alle delene er hvite og i meget god stand. Det følger også med lakkerte fangere foran og bak, men de er litt rufsete i lakken etter en dårlig omlakkering. frontlykter følger selvfølgelig med, det sitter tåkelys i frontfangeren, ledningsnett til lykter foran (det er annerledes kontakter på lampene tror jeg), jeg har også lysbryter med tåkelysfunksjon hvis man ikke har det. Kom med fornuftig bud!
hvor mye vill du ha for dette da.. ? komplett
Hva tenker du på når du sier komplett? så vi er enige om hva vi snakker om.jorgen wrote:Hei,
Er interessert i Sikkerhetsbelter foran, komplett? Pris?
Mvh
Jørgen