Som Land Rover-fan, har jeg kun én ting å si til Transporter/Caravelle syncro :
Monterer du ting som kan rives av under kjøring på egen inn- og utmark, ser det ikke pent ut etterpå...
Mén ! Hadde jeg hatt en T3 med syncro, ville jeg satt en bondefanger i front og montert vinsj der samt sikkert satt et par lamper dit. Rock Sliders mellom hjulene på siden av bilen ødelegger noe for bakkeklaringa som jo er essensiell om du skal bruke bilen til kjøring uttafor asfalten, og jeg ville satt på noe rør-beskyttelse i baken på bilen. Det finnes sikkert beskyttelse av rørkonstruksjon til å sette på rundt blinkersa forran og baklysa, så det hadde jeg enten leita opp eller laga selv.
Heving må til, og noen dekk som ikke tettes med en gang av gjørma/leira under kjøring. Om jeg hadde montert trykkluftanlegg for å justere dekktrykket inne fra "Command Position" eller satset på en 12 V pumpe fra NAF-butikken, aner jeg ikke men dekktrykk bestemmer hvor sein man blir til middag...
Jeg hadde garantert sota det meste av vinduer, og jeg hadde fått inn et 12V kjøleskap av en eller annen robust type som holder colaflaska mi når jeg koser meg i terrenget
Her har jeg dóg et lite problem :
Jeg ser ikke samme kosen i felt med T4 som med T3, treern ville vært den ultimate offroadern av de to - trolig er jeg beskjemt med å ha lest Motor (NAF-bladet) som bestefar min fikk, hvor det sto en artikkel da syncroen kom på T3'en og VW hadde satt to stk oppå en steinknaus for portrettering - den ene hadde sebrastriper over det hele, og med en T3 sync' ville dere visst hvem det var om den hadde hatt sebramaling i sort og hvitt på seg i tillegg til før nevnte tilbehør...
Så da vet dere hva jeg ville gjort. Nå vet jeg og sjefen at jeg vil ta fatt på arbeidet her, igjen...
mvh,
Yngve S
Har 2 stk VW Camper's fra Hot Wheals i sånn Matchbox/Corgi-størrelse enda
EDIT : Som du skjønner, har jeg litt lyst på en T3 Sync, ikke en sånn "vanlig" en...