Jeg så etter ekstra nøkkel (uten fjernkontroll) i prislisten da denne bestilt uten at dette var tilgjengelig den gangen.
Nå er dette derimot kommet som et tilvalg i prislisten for 2011.
Jeg snakket med selgeren da jeg hentet bilen på fredag, og ønsket pris på ekstra nøkkel uten fjernkontroll samt ekstra fjernkontroll til Webastoen.
I dag fikk jeg telefon om at nøkkel uten fjernkontroll ikke var å få som reservedel til Multivan... ??
Dette virker på meg litt merkelig da dette er kommet som ekstrautstyr i prislisten nå.
Eneste alternativ da var standard nøkkel med fjernkontroll, men denne hadde i følge ham en veldig høy pris.
Men han skulle sjekke mer om dette virkelig var tilfelle og gi meg tilbakemelding.
Er det noen her inne som sitter med informasjon om dette er tilgjengelig, og eventuelt hvilket delenummer denne har??
(Regnet kanskje med at nøklene var de samme på både Multivan, Caravelle og Transporter???)
Og for dere som lurer på hva jeg skal med en ekstra nøkkel, så er dette fordi det hender jeg forlater bilen et kort øyeblikk for å levere/hente varer.
Og da er det kjekt å kunne la bilen gå de få minuttene, men samtidig få låst den (med den andre nøkkelen)