ETOS sier komplett luftfilter(med alle småskruene) 023 129 607 til 2,5 l 5 sylinder AET, GUS, CN og AEU
håper dette var korrekt
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
da har jeg fått jobbet litt med den friske matall biten. har borret ut punkt sveisene og delt den opp i biter sånn ta det blir enklere å sveise det inn på bilen. noen bilder:
Morten_N wrote:Høres bra ut, jeg har mtm chip og kn57i luftfilterkit fra før.
ja da lir det fart på sakene husk å være nøye med rensligheten når du driver med dyse spissene da. må ikke finne på å ta på de og ta ut nåla. og viktig at du strammer til med riktig moment ellers funker det ikke. tenkte å lage en info tråd på forumet her.
Morten_N wrote:Høres bra ut, jeg har mtm chip og kn57i luftfilterkit fra før.
ja da lir det fart på sakene husk å være nøye med rensligheten når du driver med dyse spissene da. må ikke finne på å ta på de og ta ut nåla. og viktig at du strammer til med riktig moment ellers funker det ikke. tenkte å lage en info tråd på forumet her.
Skal nok gå bra det, er bilmekaniker av yrke. Har også utstyr for å teste åpningstrykk osv.
Men har ikke funnet data på tiltrekking av dysene enda, har du det? Skal vel kanskje bare håndtrekkes og dra til med 40-60grader?
har desverre ikke kommet skikkelig i gang med opprettinga pga det står en audi på værste plassen min men blir fjernet i dag eller i morgen. men har kjøpt epoxy 2 komp grunning og bestilt 1 liter med R902 hvit lakk
så kommer det vel litt bilder osv når jeg får begynt
nå har jeg vært å kjøpt nye pigg dekk det satt godt gitt så da satser vi på at det ikke blir noe mere bjørke bulking jeg hadde jo på 6 år gamle helårs dekk så kanskje ikke så rart det gikk det helv***
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
2008 3,0 TDI 163 hk Isuzu D-max 4x4 "bruksbilen"
1986 2,4 TD Toyota Hilux 4x4 på 35" "Lekebilen
X 2003 2,5 TDI 102 hk Transporter Lang
X 2006 1,9 TDI 105 hk Caddy (solgt og ikke savnet...)
takk takk var på værste i går kveld også og er snart ferdig med sveising. fikk begynt å sand blåse litt rust her og der også. glemte å ta bilder da. i dag skal jeg sveise ferdig og slipe reint og gjøre klart for 2k epoxy\syre grunning for så å lakkere.
men skulle ha fått byttet 2 reim hjul da de ikke tålte delevaskeren når jeg bygde motoren men da trenger jeg et spes verktøy for å vri på reim strammeren, noen som her det å låne bort i østfold?
da har jeg fått jobbet noen timer igjen og som vanlig så kommer det masse bilder som dere liker
nå er selve rettingen ferdig. grunningen må herde i noen dager så skal jeg lakke den hvit. (R902)
var så mye rust og greier på det som jeg hadde kjøpt så har stått i 2 uker å sandblåst, sparkla og slipt. grunna i sta. blir lakk i løpet av et par dager.
TL 1600 Fastback -69
Paul G