Vacuum-problem
-
Sunshine
- -

- Car: SOLGT
- Phone: 47886669
Vacuum-problem
Noen tips om hva jeg skal sjekke for å få skikk på bremsene mine...? Nokså slitsomt med bremsekraftforsterker som ikke virker...
Tommy Solheim
Tlf 478 tommy (86669)
Vw Touran 2,0 TDI
Member of team Syncronaut No 8
Kaffebord installert.
HUSK BILBELTET!
Tlf 478 tommy (86669)
Vw Touran 2,0 TDI
Kaffebord installert.
HUSK BILBELTET!
evt. hva er årsaken til at det ikke er antydning til sug fra der hvor slangen er koblet til motoren (der hvor fordeleren sitter på bensinblokka)
Luftfilteret var av typen ikke original (ligger på toppen av motor mellom toppdeksel og luke), kan det være en eller annen tilkobling (vacuumslange) som ikke er på plass eller feil plass?
Sikkert noen her med tdk som kan fortelle om det er noe spesielt med tilkobling av luftfilterhus/bremsekraftslange
Luftfilteret var av typen ikke original (ligger på toppen av motor mellom toppdeksel og luke), kan det være en eller annen tilkobling (vacuumslange) som ikke er på plass eller feil plass?
Sikkert noen her med tdk som kan fortelle om det er noe spesielt med tilkobling av luftfilterhus/bremsekraftslange
-
Sunshine
- -

Skal ta kontakt med den forrige eieren og høre om problemet oppsto når de byttet motor i bilen... Er ikke så veldig motorkyndig selv...
Har en nabo som skrur
Hva syns du om bilen Bjørnar? Trenger helt klart litt (mye) rensing...!
Men det blir nok bil av dette og
Har en nabo som skrur
Hva syns du om bilen Bjørnar? Trenger helt klart litt (mye) rensing...!
Men det blir nok bil av dette og
Tommy Solheim
Tlf 478 tommy (86669)
Vw Touran 2,0 TDI
Kaffebord installert.
HUSK BILBELTET!
Tlf 478 tommy (86669)
Vw Touran 2,0 TDI
Kaffebord installert.
HUSK BILBELTET!
-
Sunshine
- -

Jeg var klar over problemet før jeg kjøpte bilen... Skal prøve å få sett på det i morgen. Det er forhåpentligvis bare en liten bagatell:) Greit å få noen tips, så blir det kanskje lettere 
Tommy Solheim
Tlf 478 tommy (86669)
Vw Touran 2,0 TDI
Kaffebord installert.
HUSK BILBELTET!
Tlf 478 tommy (86669)
Vw Touran 2,0 TDI
Kaffebord installert.
HUSK BILBELTET!
absolutt mye bil igjen, tror du bør prioritere å få tatt rusta i plateskjøtene mens det fortsatt er bare "overflaterust"
ifølge Tage så hadde vel ikke den forrige eieren kjørt med bilen etter motorbytte (tror han syns den ble dødsbra
).
Mener å huske at Tage sa at feilen oppstod etter motorbytte, og at de/han ikke fant feilen før det på en måte var litt seint...[kremt]
ifølge Tage så hadde vel ikke den forrige eieren kjørt med bilen etter motorbytte (tror han syns den ble dødsbra
Mener å huske at Tage sa at feilen oppstod etter motorbytte, og at de/han ikke fant feilen før det på en måte var litt seint...[kremt]