joda, jeg kommer nok til å ta det jeg kan fra delebilen.Rudeboy wrote:Kommer du til å bruke de samme delene for å holde f.eks støtfanger der framme ?
På Tyskerbrakka ville jeg ha bytta dem om jeg noen sinne hadde kommet så langt i demontering som du har her - på én måte er jeg mektig glad for at jeg ikke tok den store og omfattende jobben du er igang med nå, men så har du motorbyttet som alibi for at då måtte "rydde litt" i fronten for å komme til.
Mye jobb man kan få gjort mens fronten er demontert, pusse på demonterte deler/bytte utslitte stag til f.eks støtfanger e.l, man kan rense og spyle steder man ellers ikke kommer til for så å sette det inn med både primer og antirust - kanskje en dash lakk også, siden man nå først er i høgget![]()
-Prøvde åpne bildet fra ditt siste innlegg men IT-teknikerne har bestemt seg for at akkurat dét programmet du har brukt for å legge ut bildene her inne, er noe de forbinder med sex-sider på nett - det sier mest om dem enn om hva de gjør på jobben![]()
Da får jeg avvente til jeg sitter hjemme i helga.
Stå på, og går du lei eller kommer til et punkt du kjenner du går fast - ta en pause og jobb på noe annet på bilen. Har du f.eks lydisolert dørene, hjulbuene, bakluka og skyvedøra enda ? Lett å komme til der, veit du
men problemet er nok at den er ganske sliten i f.eks forstillingen..
det står nye dempere og fjører bak på delebilen, så de skal nok over på multien
bakluken skal flyttes over, for den røde er omtrent strøken
tror egentlig dette er den fineste delebilen jeg noengang har sett..
men så var den nylakkert for 4 år siden og.. he he
kommer til å shine opp motorrommet før ny motor settes i ja, så det blir nok både vask og flikking av lakk nedi der
har også fått låne sandblåseutstyr, så bjelken til fangeren skal nok bli ganske så bra etterhvert
lydisolering er noe jeg også har tenkt på ja, så det blir vel til å ta en tur på ikketema og handle astfaltmatter... for de har vel sånne?
ang bildet.. så er det forumet her som har bestemt hvordan det skjer.. brukte bare knappen for legge til bilde jeg.. he he
moro å skru igjen etter gammalt