jakob wrote:Ja kone og barn i syden så da blir det litt bil kjøring, her er en jeg fant i Lillehammer i kveld! Erik mulig du har kjennskap til denne, har FS skilter!
det var særdeles lite rust på den.
Jada, denne har jeg sett et par ganger. Lite rust. Det står "Sport Joker" på siden av den. Det betyr vel at det er en Westfalia-buss uten sove-/hevetak, men med tak som bare gir ståhøyde ved matlaging etc. Og så ser det ut til at den har andre seter enn i min.
Ser jo fin ut. Må finne ut hva en Sport Joker er. Noen som vet? Skal titte litt i brosjyrene som ligger i min Club Joker.
Jakob: Min gamle doka er tilsalgs igjen etter vannrørhavari. Er du interessert i den kan du jo gi meg beskjed (jeg skal ikke ha dokaen). Men ellers er eden jo fin bruksstand.
Sport joker var en enklere camper uten kjøkken og med fullbredde baksete. Kan vel på en måte kalles forgjengeren til Multivan, da den hadde oppfellbart bord og en bakovervendt stol bak førersetet. Ble i utgangspunktet levert uten noen form for hevetak, men kunne bestiller med samme takvariantene som andre jokere... Taket på bildet er nok uorginalt og ettermontert. Mener den er nevnt i noen av de tidligste brosjyrene på vwpix...
Så en rød UE registrert Caravelle Syncro idag, tror det var 16" mefro felger på den og store dekk. Diesel, røyk litt svart når han gasset på ut av rundkjøringa. Svart tykk gummilist på siden hadde den også. Det var vel det jeg rakk å observere. Så også en tysk camper med høyt tak. Men det er vel sesong for det nå..
2010 mod Caddy Maxi 1.9 TDI
1989 mod T3 Caravelle 2,1 DJ syncro m/sperre foran og bak
+1
jostein wrote:Så en rød UE registrert Caravelle Syncro idag, tror det var 16" mefro felger på den og store dekk. Diesel, røyk litt svart når han gasset på ut av rundkjøringa. Svart tykk gummilist på siden hadde den også. Det var vel det jeg rakk å observere. Så også en tysk camper med høyt tak. Men det er vel sesong for det nå..
Forumbil dette
Selv kjørte jeg etter en blå syncro på E 18 ved Drammen i går, tror den var DF registrert med cromfangere og sortmalte hjulbuer.
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
Dagens observasjoner: blå Westfalia med høytak, klistremerke, Bergen Fallskjermklubb, stod ved NRK. Gamlebilen til Vallers offroad står fast på Esso i Kirkeveien(den med Syncro 4X4 klistremerke) En syncro i Hoffsveien, en hvit AR reg. Hvit Westfalia kjørte inn mot vålerenga tunnellen, kom muligens fra treff på Ekeberg, derfra kom også en gul med store joker klistremerker, en vinrød vare står rett borti gata her og en bronsje met. med gardiner for alt bak, svingt ut rett forran meg nær sentrum, og et par har jeg glemt. Samt T4n til Yngve og noe T2 noen bobler, en Karman Ghia cab og ca 25 US vans kom i kolonne ned fra Ekeberg.
Men bare en som så ut som russebuss i byen, og det var meg.
Denne har stått uten skiilt lenge her hos 'Pink bildeler' på Elverum. Fin bil...Halvpanel Syncro med dobbel sperrer...men tørs ikke gjette på hvor mye han ska har for denne..
Nick.
VW Mjøsa.
NT2K.
1990 Syncro Doka 1,9 m-Tdi
1990 1,9 Tdi Trufa Coach
2000 Land Rover Discovery II Td5.
Ford 4000
TLF 91785288.
Huggeri og litt bilsalg på siden...Har verksted der også. Han er nok T3 enteusiast også (flere inn i her som kjenner til han mer en meg) og har en del T3 på hoggeriet...
Nick.
VW Mjøsa.
NT2K.
1990 Syncro Doka 1,9 m-Tdi
1990 1,9 Tdi Trufa Coach
2000 Land Rover Discovery II Td5.
Ford 4000
TLF 91785288.
vwooosh...!!! wrote:Denne har stått uten skiilt lenge her hos 'Pink bildeler' på Elverum. Fin bil...Halvpanel Syncro med dobbel sperrer...men tørs ikke gjette på hvor mye han ska har for denne..
Den bilen der kjenner jeg godt til.Har skrudd en del på den.1.9tdk,km.132000 ca,nylakkert da den var her,xenonlys,rustbehandlet.Bra bil.
Jeg har kjent Pink'en godt i årtier. Skal innom en dag så jeg skal forhøre meg litt. Han selger, men ikke til hvilken pris som helst. Han VET hva en VOLKSWAGENBUSS er....!!!
vwooosh...!!! wrote:Denne har stått uten skiilt lenge her hos 'Pink bildeler' på Elverum. Fin bil...Halvpanel Syncro med dobbel sperrer...men tørs ikke gjette på hvor mye han ska har for denne..
Den bilen der kjenner jeg godt til.Har skrudd en del på den.1.9tdk,km.132000 ca,nylakkert da den var her,xenonlys,rustbehandlet.Bra bil.
Om det er den jeg tror, så var det utført en god del arbeid på den for noen år siden. Har den ettermontert webasto denne?
Ok da, siden det er den store is-dagen:
Hannover 14.mai
Grunnlegger av JT Imprägnierer Gruppe Norwegen, Generalsekretær i T3 mechanische Bremse Licht Allianz, Hovedfyrbøter i PyroCampers og Prototyping AWO cooler system.
Om det er den jeg tror, så var det utført en god del arbeid på den for noen år siden. Har den ettermontert webasto denne?
Snakka med eieren (ikke pink) for et år eller to sia. Da skulle han ha ca 45 000,- for bilen. Bærer litt preg av å ha stått seg litt denne......
Jeg bruker min hver dag, har ingen annen bil. Her i nabolaget går det en til(California). Ser en i ny og ne, men ikke alt for mange. En kompis har min gamle 82 camp, som blir super strøken. Han setter i en Skoda 1,9 TD med intercooler, får 140 HK(jo, han kan dette, tok fagbrevet på T3)
Var og kikket på denne sist fredag. Bra saker, men fikk ikke tak i eieren. Det står også en blå syncro til hugging, en rød Joker til salgs og en gul, registrert Joker eller Westfalia der også.
Lær av andres feil, dine egne kan koste deg livet!
88 T3 syncro, 1,9 TDK
89 T3 syncro 1,9 TDI
90 T3 syncro doka 2,1 112 hk
90 T3 syncro halvpanel, dobbeltdører 1,6 TD
07 Ford Ranger
Member of Team Syncronaut, kaffe- og kartbordgjengen.
JanneT3 wrote:Såg en gul syncro på Kløfta, den var drit tuff och en blå camper utan hevetak på Møller i Jessheim.
Og jeg så deg på E6 både til og fra min tur Jessheim-Strømmen, så ut som en meget fin bil, ga meg et smil da jeg putret i køen:)
Jeg kjørte forresten min T3 doka og hilste men tror ikke du så meg, var mest to og ti som gjalt
JanneT3 wrote:Såg en gul syncro på Kløfta, den var drit tuff och en blå camper utan hevetak på Møller i Jessheim.
Og jeg så deg på E6 både til og fra min tur Jessheim-Strømmen, så ut som en meget fin bil, ga meg et smil da jeg putret i køen:)
Jeg kjørte forresten min T3 doka og hilste men tror ikke du så meg, var mest to og ti som gjalt
Ole M.
He he, det var inte mening att vara overlegen ändå satt jag och tittade efter fler T3or..
Att köra T3 i 100 var visst lite mer jobb än vad jag hade räknat med
Janne
T2 -77 Automat & Dubbla skjuvdörrar.
// Janne Lindgren
Gjør så godt jeg kan på Haugalandet. C'n fra '91 er hovedframkomstmiddel og ruller ca 20000 km i året. Hittil har'n kommet til 145t km. Så jeg regner med den noen år enda.
Driver å skifter clutch på en T4 1,9. Nitrist i forhold til samme jobb på jx.
Storfornøyd med T3, bortsett fra på Golsfjellet i teleløsninga.
Folkevogn er laga for folk
Coach td , arkivert under "deler"
Caravelle C
T4 kombi
Corolla '79 mod
...Og etpar gamle Zetorer