Sagaen om Harrymobilen fortsetter...

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
dings
Car: T5 Multivan og T4 Transporter (VIP)

Sagaen om Harrymobilen fortsetter...

Post by dings »

... men nærmer seg slutten, tror jeg :roll:
Noen av dere husker kanskje denne trådenfra høsten 2009

Vi har, etter å ha sendt saken til Namsfogden, fått kontakt med selger.

Han vil ordne opp, men kan ikke betale oss alt vi har krav på.

Mitt ene forslag til han er at vi får det han har, så får han bilen, fikser og selger den, og så får vi resten av pengene da.

Om ikke han godtar det, vurderer jeg å beholde bilen, og selge som den er.

Aner ikke hva jeg kan få for den slik den er idag. motor må overhales/byttes, bremser er garantert rustet da bilen har stått siden desember 2009. mangler katalysator (?) Mulig at taktrekket bør byttes, har ikke studert tilstanden på en stund ( vannlekkasje gjennom hull der takrails er montert).......

Vil det være verdt styret med å annonsere den og slik? Eller får jeg såpass lite for den at jeg likegodt kan knokse den?

*sukk*
vwt41992
-
-
Car: vw multivan allstar 1994
Phone: 92063253

Re: Sagaen om Harrymobilen fortsetter...

Post by vwt41992 »

leste tråden din nå og kunne virke som det hadde vært billigere å byttet motor med en gang... håper alt ordner seg for deg.. men sånn jeg fårstår er nok ikke bilen stort værdt......
men siden han evt kan betale deg litt hadde jeg iallefall tatt det han kunne betale og aldri levert tilbake bilen for hva garanti har du da for å få pengene etter bilen er solgt
1994 vw multivan allstar 2,4
1988 toyota celica twin cam (stjålet) sist sett i Rjukan.. si fra hvis noen ser bilen... den er hvit av farge....
1998 opel corsa 1l
dings
Car: T5 Multivan og T4 Transporter (VIP)

Re: Sagaen om Harrymobilen fortsetter...

Post by dings »

vwt41992 wrote:leste tråden din nå og kunne virke som det hadde vært billigere å byttet motor med en gang... håper alt ordner seg for deg.. men sånn jeg fårstår er nok ikke bilen stort værdt......
men siden han evt kan betale deg litt hadde jeg iallefall tatt det han kunne betale og aldri levert tilbake bilen for hva garanti har du da for å få pengene etter bilen er solgt
Han har heftelser på firmaet sitt, som bare jeg kan oppheve :)
Post Reply