da må jeg bare takke tur-bo for denne

så var det litt info da, det er en 90 mod syncro 1.6 td, sperren bak å forann, halv panel vare med dører på begge sider, 1.6 som sitter der nå har reg reim havari men har kjøpt inn ferdig modifisert 1.9tdk, bilen er hel å grei noe rust å bulker.. har også servo tannstang å pumpe liggende, carrat rammer,svarte bak lamper,hvite blink lys,vind avisere,turteller,fram dører med pop out trekant vindu, telt til montering ved skyve dør, tak bøyler,post hjul buer..+++ å en haug med deler mest motor relatert..
tdk er foresten gamle motoren til viljar her på forumet, denne skal være i bra stand med ca 180.000 på telleren,ny reg reim for 15.000 siden,komplett med alt ink ombygging til jx pumpe osv..
dekk på bilen er nesten nye bf all terrain, har akkurat byttet olje på fram diff å gear kasse,div driv aksel mansjetter mener jeg mangler bare 2 stk til alle 4...
en del nytt i forbindelse med motor å coupe varmer, ny kontakt/ledningsnett til tilhengerfestet
sikkert en del jeg har glemt her også men tror det skal være mye bil for pengene her
i for bindelse med ekstra lys å div målere,har jeg også lagt opp en egen strøm kabel fra batt å helt frem, denne er ganske grov å er koblet opp mot stort rele å automat sikring ved batt, så her er det mulighet for kaffe koker å div dill dall om noen skulle ønske det
jeg har også en halv panel diesel syncro til, utstyrt med servo å dobbel sperre denne også.var egentlig tenkt som dele bil men om noen er ivrig så er det sikkert mulig å få bil igjen der også ;)bilen er koplett bortsett fra bryter panelet til sperrene som ble stjålet rett før jeg kjøpte bilen
jeg har jo mest lyst til å selge alt under ett men om noen skulle være int i å kjøpe noe seperat her så er det lov å spørre,projekt zwo lampene følger hoved bil forløpig,bilene kan selges hver for seg. bilene å alt som følger med dette har til sammen kostet meg ca 45000+
jeg hadde tenkt meg 30.000 for hele pakken men er åpen for bud
håper noen her på forumet kommer til å overta dette, godt å vite at de evt ender i gode hender
hoved bil er eu godkjent frem til juni neste år, står med skilt å årsavg er betalt..