Sørlandets vw treff
Hvor: Sjøsanden Camping Mandal i vest-agder.
Når: 4 og 5 Juni
Arrangeres av Agder vw klubb
Dette treffet er både for luft og wasser
Sørlandets vw treff blir arrangert for 18 året på rad og nok en gang på idylliske Sjøsanden camping ett steinkast fra en av norges fineste strender og Mandal sentrum.
Begivenheten vil fine sted helgen 4 og 5 Juni
For å være sikret leilighet for de som ikke vil overnatte i telt eller campingvogn ring og bestill på Sjøsanden feriesenter. Link til Sjøsanden feriesenter med nødvendig kontakt informasjon. http://www.sjosanden-feriesenter.no/
kan anbefale dette treffet på det sterkeste,alltid sol og fint vær på sørlandet om sommeren vet dere
Golf 2 1,9 TDI
Caravelle 2,5 TDI
Torbjørn her ja
AVWK
Iflg. Pent.no - Yr.no og Storm.no så er det meldt knall vær til helgen 4 til 5 juni.
Hvis det slår til så kommer jeg nedover, og kanskje flere fra Drammens distriktet..??
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
vwcoach wrote:Iflg. Pent.no - Yr.no og Storm.no så er det meldt knall vær til helgen 4 til 5 juni.
Hvis det slår til så kommer jeg nedover, og kanskje flere fra Drammens distriktet..??
høres ut som en god plan:)
som alltid så blir det nok sol og fint vær under treff helgen;)
Sent from my GT-P1000 using Tapatalk
Golf 2 1,9 TDI
Caravelle 2,5 TDI
Torbjørn her ja
AVWK
vwcoach wrote:Iflg. Pent.no - Yr.no og Storm.no så er det meldt knall vær til helgen 4 til 5 juni.
T4Jan reiser i nedover i morgen, Troyca på fredag. Og får vi ut fingern Roar og Paul så blir det en fin Drammenstreff klikk som reiser ned.
T4Jan reiser i nedover i morgen, Troyca på fredag. Og får vi ut fingern Roar og Paul så blir det en fin Drammenstreff klikk som reiser ned.
Hadde vært artig at vi fire (Du, jeg, Troyca og Paul) drar sammen nedover. Tom (Troyca) skulle visst dra fra Skedsmo kl 12:00 og da er vel han i Drammen ved 13:00 tida? Vi kan vel møtes på Statoil på Kjellstad ved 13:00 tida og kjøre i følge nedover?
Hvis det passer for alle?
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
troyca wrote:Har fått fri fredag , så vi reiser torsdag , til Kr.sand. badeland for guttungen fredag ,så videre til Mandal fredag ettermiddag. Vi ringes fredag.
Takk for flotte bilder vissvass... ennå ikke skilt på Jaktmajoren så jeg kunne ikke komme på treffet... Utrolig kjekt å se hvor flott den røde halvpanelen er blitt (bilde 5)!
hunter wrote:Takk for flotte bilder vissvass... ennå ikke skilt på Jaktmajoren så jeg kunne ikke komme på treffet... Utrolig kjekt å se hvor flott den røde halvpanelen er blitt (bilde 5)!
Takk for det. Ja den hadde vært på hellakkering i Latvia eller Litauen tror jeg det var.
jakob wrote:HEi!
Mange flotte bilder, kjempe flott!
Hvem er det som eier den grønne dokan. Den var flott du!
Takk for det. Er ikke sikker på hvem men det er en av gutta i Kr. sand Bus Depot.
Edit : Stein Arne er det som eier den. Han som har den hvite og blå T1`en også.