satte på ny clutch siste ukea i januar som jeg skrev i et innlegg tidligere her og den tok kvelden etter å ha blitt sauset inn med olje. satte på ny clutch på onsdag og byttet pakkboksen rundt inngående aksel på kassa, regnet med at det var denne.
kjørte med vogna til treungenfetivalen på fredag og det gikk greit. hjemover idag gjorde det ikke det

... begynte oppover gautefall heiene så begynte den å slure igjen. stoppet på toppen og la meg under og det drypte ganske greit fra bunnen av platen mellom motor og gear. kom meg omsider hjem. hektet av vogna og tok av motordekslet. kjørte på med av fetting oppi hullet med plastlokket lot det virke litt og skylte godt. kjørte til jobb og tok en GRUNDIG motor gear vask. hjemover provoserte jeg den litt og den holdt fast, sluret ikke. men var ikke stort jeg skulle borti clutchen før den sluret litt.
må være ærlig og si at det nærmer seg en billig coach til salgs her nå, og at det muligens blir en kjip hiclass snart om ting ikke kommer i orden snart.
da er mitt spørsmål? er det noen flere plasser den kan lekke gearolje inn i clutchuset??
kan det være nødvendig å bytte inngående aksel pga slitasje og at det ikke blir tett rundt der med bare ny pakkboks???
er det flere pakninger som ligger inni der en plass??
HJELP!!!!!