Bussfest i sveariket nærmer seg med stormskritt. Fint å vite om det er noen fler som skal nedover.
Jeg vet ikke sikkert om når jeg reiser, men noen dager før. Blir nok også Motorn i front på den bilen jeg kjører med . Slik er det når man må ha buss for å reise med hele familien. Neste år så er det jo en mulighet å kanskje kjøre 2 stk T3
Raymond!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Jeg har tenkt meg dit. Drar torsdag formiddag slik det ser ut nå. Hvis alt går som antatt. Dette er det 10. treffet. Jeg var på det første! Og flere andre......!
Jeg satser på en tur dit.Reiser nok onsdag eller torsdag i såfall.Har veldig lyst til å reise til Malung dansebandfestival etterpå som begynner den dagen Bussfest slutter.Den varer en uke.
narle wrote:Jeg satser på en tur dit.Reiser nok onsdag eller torsdag i såfall.Har veldig lyst til å reise til Malung dansebandfestival etterpå som begynner den dagen Bussfest slutter.Den varer en uke.
Dansebandfestival skal jeg ikke på. Men jeg kan gjerne ta følge med deg nedover til Bussfest.
narle wrote:Jeg satser på en tur dit.Reiser nok onsdag eller torsdag i såfall.Har veldig lyst til å reise til Malung dansebandfestival etterpå som begynner den dagen Bussfest slutter.Den varer en uke.
Dansebandfestival skal jeg ikke på. Men jeg kan gjerne ta følge med deg nedover til Bussfest.
erjo
Det røkker ikke i dansebeinet altså, Erik
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
zapperx wrote:Vi vurderer å ta turen, men da med Hilux og telt.
Har ikke fått gjort noe mer med T3'n, så tror den skal få bli igjen hjemme......
Hiace? Da kommer du ikke inn, eller? Du kan jo få ta en øl i mitt telt...
Hilux (pick-up). Visst vi ikke får telte på plassen selv ved å betale det samme som visst vi hadde hatt vwbuss så får det heller være...... Visst ikke klubben har leid hele plassen og er vrange så er det vel lov å campe der som "sivile"??
Har ikke fått gjort noe mer med T3'n, så tror den skal få bli igjen hjemme......
Hilux (pick-up). Visst vi ikke får telte på plassen selv ved å betale det samme som visst vi hadde hatt vwbuss så får det heller være...... Visst ikke klubben har leid hele plassen og er vrange så er det vel lov å campe der som "sivile"??
Kai var der ifjor med fården så det går nok greit. Du må bare ha 10stk som går god for deg at du er ved dine fulle 5. Gjelder strengt tatt kun de med Toyta.
Du kommer nok inn ja.
I kriteriene for treffet står det at det er et treff for alle som kommer med en VW-buss eller med en annen bil HVIS du er medlem. Men du kommer jo på torsdag? Da er vel det greit, dessuten bruker vi nordmenn å krangle oss til det meste der nede. He, he...
Jeg kommer på torsdag kveld. Vil ha litt mer tid enn tidligere. Tenker å kjøre via Kongsvinger - Arvika - Amål - Vänersborg - Trollhättan - Vårgårda - Jönköping - og så ta E45 sydover til jeg tar av til Løvsjøbadens camping (lite bompenger da). Denne vegen er kjent for meg da jeg har kjørt der et utall ganger (har slekt i Småland). Mulig det tar noe lengre tid, men jeg er da på tur med T3!
Der Postmeister wrote:Kai var der ifjor med fården så det går nok greit. Du må bare ha 10stk som går god for deg at du er ved dine fulle 5. Gjelder strengt tatt kun de med Toyta.
Frem til Amarok er like "billig" som en 2007 hilux så kjører jeg Toyota.
Skal se den blir bytta inn neste år, da en T4 westfalia og en T3 syncro doka vil kunne dekke behovene våre. Som sagt så mange ganger før så er det maaange her inne som påberoper seg å være hardbarka entusiaster men kjører koreanske, italienske og andre biler som bruksbil, så jeg har IKKE dårlig samvittighet for å ta en Toyota på tunet
Der Postmeister wrote:Kai var der ifjor med fården så det går nok greit. Du må bare ha 10stk som går god for deg at du er ved dine fulle 5. Gjelder strengt tatt kun de med Toyta.
Frem til Amarok er like "billig" som en 2007 hilux så kjører jeg Toyota.
Skal se den blir bytta inn neste år, da en T4 westfalia og en T3 syncro doka vil kunne dekke behovene våre. Som sagt så mange ganger før så er det maaange her inne som påberoper seg å være hardbarka entusiaster men kjører koreanske, italienske og andre biler som bruksbil, så jeg har IKKE dårlig samvittighet for å ta en Toyota på tunet
Jeg er ikke hardbarka, men f.t kjører jeg bare VW (Golf Plus, T4 og min T3 westy). Men det kan fort snu seg.... Mye bra "der ute", selv om Toyota er langt fra mine preferanser.
Vi er nå installert på lovsjøbadens camping.
Det er 3 biler her allerede. Tyskland er representert med en militær T3, Danmark med en flott T2 og Norge med en flott T4
Det er ingen matbutikk i mils omkrets så det er en fordel å handle før man kommer fram.
ellers er det en stor truckstop her. det er nå 39 trailere der.
Tror det kan bli litt trangt om plassen her så det er nok en fordel å komme så tidlig som mulig.