T4Jan wrote:Vi er nå installert på lovsjøbadens camping.
Det er 3 biler her allerede. Tyskland er representert med en militær T3, Danmark med en flott T2 og Norge med en flott T4
Det er ingen matbutikk i mils omkrets så det er en fordel å handle før man kommer fram.
ellers er det en stor truckstop her. det er nå 39 trailere der.
Tror det kan bli litt trangt om plassen her så det er nok en fordel å komme så tidlig som mulig.
Du får holde av 3 plasser, Jan.
Jeg, vissvass og muligens actvaretaxi regner med at vi kommer på torsdag
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
Blir vel torsdag her også .
Håper det er mange ifra norge som kommer.
Du har vert der flere ganger så vidt jeg har fått
med meg, er det lett å få koblet seg til strøm?
Ossen er campingen med hensyn til å handle mat?
Mvh
jarle
erjo wrote:Jeg drar på torsdag, Jarle.
Sommerlig hilsen fra
erjo
4870fevik wrote:Husk jeg har med telt DKVW så jeg trener litt større plass
Skal vi forsøke å reise på torsdag?
Mvh
Jarle
DKVW wrote:hej og 8 plasser til os fra KRBUS DEPOT
en annen ting dere bør ha info om av de som er der alt: dusjer.
Trenger man poletter eller mynter. Når så mange samles er det greit å få vite om man bør ha med seg litt ektra klingende mynt da det veksles i kassa over en lav sko og du risikerer å ikke få tak i.
Der Postmeister wrote:en annen ting dere bør ha info om av de som er der alt: dusjer.
Trenger man poletter eller mynter. Når så mange samles er det greit å få vite om man bør ha med seg litt ektra klingende mynt da det veksles i kassa over en lav sko og du risikerer å ikke få tak i.
Lurt å veksle litt, ja!
For øvig er det langt til nærmeste tettsted. Vaggeryd ligger drøyt 20 km lenger syd og dit er det overkommelig. Jeg har tenkt meg en liten tur til Bredaryd (60 km syd-vestover E4 og rv 152), antakelig på lørdag formiddag. Skal se meg litt rundt på gamle tomter. Vi får nå se. Kanskje det er så hyggelig på Bussfest at jeg heller blir der?
T4Jan wrote:Vi er nå installert på lovsjøbadens camping.
Det er 3 biler her allerede. Tyskland er representert med en militær T3, Danmark med en flott T2 og Norge med en flott T4
Det er ingen matbutikk i mils omkrets så det er en fordel å handle før man kommer fram.
ellers er det en stor truckstop her. det er nå 39 trailere der.
Tror det kan bli litt trangt om plassen her så det er nok en fordel å komme så tidlig som mulig.
Du får holde av 3 plasser, Jan.
Jeg, vissvass og muligens actvaretaxi regner med at vi kommer på torsdag