Åh, neiii.
Og vi som hadde planlagt en svipptur opp på treffet på vår vei til sørsverige og bussfest uka etter.
En omvei på 2000 km er jo ingenting når man kjører vw buss.
Det var jo så trivelig forrige gang så vi vil veldig gjerne bli med i år også.
Hvis treffet blir flyttet til helga før, 1-3 juli så tror jeg vi kan klare å få det til.
Hva skjer i denne saken... ser at treffkalenderen min begynner å bli rimelig full av MC-treff, og det er sikkert mange andre og som vil ha dette spikret
OddN wrote:Hva skjer i denne saken... ser at treffkalenderen min begynner å bli rimelig full av MC-treff, og det er sikkert mange andre og som vil ha dette spikret
Tage...? eller noen...??? Hva sier de respektive innenriksministere? Blir det treff eller?
OddN wrote:Hvis treffet skal flyttes er det jo viktig at dette blir bestemt så fort som mulig, og kommunisert til alle som kan tenkes å delta, både i inn og utland... For meg personlig er det en fordel at treffet blir flyttet da jeg er dobbeltbooket den aktuelle helga, og sliter litt med å bestemme meg for mc-tur eller busstreff... Så for meg passer helgene 22-24 juli og 29-31 juli bedre... men dette får andre bestemme
Altså: dato for Nordlandstreffet i år er 22-24 juli.
Beklager om dette ble vanskelig for noen.
På grunn av ny dato må vi ha treffet på samme sted som i fjor, altså Bjerka. Det kan jo passe greit ettersom eg no arbeider på Bjerka Bil og omvisning pluss spesialtilbud fra Hellanor sitt sortiment kan ordnes Sikkert noe mer lurt også.
Haugesund til Bjerka camping er kun 13 mil lenger enn fra Haugesund til Kalmar i Sverige... og det er da ikke såååå langt... hvis jaktmajoren har skilt pr 8. juli blir det stor sannsynlighet for at vi tar turen opp... men da skal alt gå prikkfritt med jobben videre på den samt eu-godkjenninga... får krysse fingrene og ta en liten dugnad her i Haugesund en av dagene... venter fortsatt på litt deler...
hunter wrote:Haugesund til Bjerka camping er kun 13 mil lenger enn fra Haugesund til Kalmar i Sverige... og det er da ikke såååå langt... hvis jaktmajoren har skilt pr 8. juli blir det stor sannsynlighet for at vi tar turen opp... men da skal alt gå prikkfritt med jobben videre på den samt eu-godkjenninga... får krysse fingrene og ta en liten dugnad her i Haugesund en av dagene... venter fortsatt på litt deler...
Jaaaa? Får du det til?
Det begynner å nærme seg treff her no Vil gjerne at dere som kommer melder fra her i tråden. Greit å vite med tanke på aktiviteter.
hunter wrote:Haugesund til Bjerka camping er kun 13 mil lenger enn fra Haugesund til Kalmar i Sverige... og det er da ikke såååå langt... hvis jaktmajoren har skilt pr 8. juli blir det stor sannsynlighet for at vi tar turen opp... men da skal alt gå prikkfritt med jobben videre på den samt eu-godkjenninga... får krysse fingrene og ta en liten dugnad her i Haugesund en av dagene... venter fortsatt på litt deler...
Jaaaa? Får du det til?
Sorry - får det ikke til. Må fortsatt bytte to bremseslanger før eu er ok. Har stukket på ferie nå og i stedet for å ordne bil og legge turen nordover ble turen vår utvidet til en liten tur innom Italia... blir nok der så lenge som mulig slik været er for tiden...
Trur jeg faktisk kommer en tur innom treffet deres. Reiser til Bussfest i sveariket i morgen. Skal så nordover med T4 og vogn. Så jeg tror det skal passe slik grett inn i ruta.
Raymond!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Trur jeg faktisk kommer en tur innom treffet deres. Reiser til Bussfest i sveariket i morgen. Skal så nordover med T4 og vogn. Så jeg tror det skal passe slik grett inn i ruta.
Raymond!
Så bra Hvor langt nord skal du og er du kjent her oppe? Si fra om du trenger reisevalg/rutetips
Nå som eg likevel må rote litt på delelageret kan eg likesågodt lufte interessen for delesalg på treffet. Har kun saker til T3.
Feks:
- 15"x7" alufelger, ET28. Maskinert opp i senter og kan leveres ferdig lakket for 5000,- Ulakkert=2000,- Dete er Ford Scorpio RS felger. Passer perfekt på T3.
- GL-dash. 1500,-
- masse dill og dall.
1977 Bay, 1990 Autohomes Komet, 1987 Syncro, 1985 Transporter, 2000 Peugeot, Mange traktorer av gammelt slag (hele og i deler) og en koselig rød plenklippetraktor.
Her er pakkinga allerede startet, forteltet er leita frem, campingmøblene er børstet støv av, og kjølebagen er testet. Tenker vi satser på å komme tidlig fredag ettermiddag. Og på søndag drar vi over grensa. Sitter å ser på programmet til Motorveckan i Lycksele, som starter da
OddN wrote:Her er pakkinga allerede startet, forteltet er leita frem, campingmøblene er børstet støv av, og kjølebagen er testet. Tenker vi satser på å komme tidlig fredag ettermiddag. Og på søndag drar vi over grensa. Sitter å ser på programmet til Motorveckan i Lycksele, som starter da
God plan Vurderererer også en tur til Lycksele over helga.
Nå er planen avreise fra Lofoten fredag morgen. Så da kommer vi vel sluntrende en gang utpå ettermiddagen. Må se om vi får tak i noen gode campingmøbler før vi drar. Og hvis ikke, har kanskje noen et tips eller to om hvor slikt kan handles i nærheten av selve treffet.