og en besøkende kompis, campervan-culture.com-gutta:

samt min kollega Endre sin hvite Reimo og min syncro..

Var det noen rustrender på den, så er det en her på forumet, observeres stadig rundt om Majorstua.MA wrote:Jeg har sett en T3 atlantic med sykkelstativ og sykkel bakpå to ganger i Oslo, men jeg rakk aldri og se hvem som kjørte eller hvilket skilt bilen hadde.
UtstyrsnivåetBuss Marius wrote: Hva er forskjellen på Cheeta og Gisy?

Den to farga er vel skaravelle sin.Dag Eirik wrote:hei, reiste hjem fra Skien i dag. Så en T3 med to brunfarger rett før Gjerpen kirke. Fin bil.
Ved Hviitingfoss fant jeg en gardsplass med flere T3 er, men ingen hjemme. Rett før Eidsfoss var jeg heldige og fikk snakke med Tur-bo, som hadde 4 stk oppstilt rett ved vegen. Hyggelig prat.
Dag Eirik

Har verken sett eller hørt om det, kan det være noe en klistremerkemekker har laget?ducce999s wrote:Royal Camper vf reg e6 sørover ved tusenfryd. Caravelle uten heve tak. Noen som vet hva det er for innredning i en slik?
Bilde seinere
Sent from my X10i using Tapatalk

Jepsipepsi, stemmer bra det.jostein wrote: Den to farga er vel skaravelle sin.

Royal var vel dekal-trimming ala camping og GTI- stripene som var så vanlige en stund. Husker en kompis hadde en sånn (royal) for mange år siden... Var vanlig kombinertbenk i den.ducce999s wrote:Royal Camper vf reg e6 sørover ved tusenfryd. Caravelle uten heve tak. Noen som vet hva det er for innredning i en slik?
Bilde seinere

Dårlig bilde men menOddN wrote:Royal var vel dekal-trimming ala camping og GTI- stripene som var så vanlige en stund. Husker en kompis hadde en sånn (royal) for mange år siden... Var vanlig kombinertbenk i den.ducce999s wrote:Royal Camper vf reg e6 sørover ved tusenfryd. Caravelle uten heve tak. Noen som vet hva det er for innredning i en slik?
Bilde seinere