Jeg fester skjermen oppe ved der man har åpnemekanismen til taket. Der man har WESTFALIA printet inn. Skjermen passer perfekt der oppe.
Ved siden av ryggekamera skjermen skal skjermen til parkeringsensorene festes. Ordna en pakke med 8 sensorer for 4 foran og 4 bak. Fruen har ikke lappen enda, så jeg helgarderer meg til den dagen skal komme
Jeg har og noen planer om at jeg skal ha en opptaker koblet til ryggekamera og muligens et kamera forover som starter å ta opp hvis parkeringsensorene trigges. Uansett om bilen er på eller ikke. Kan man kanskje fange opp noe om en eller annen jævel rygger inn i bilen i et parkeringshus.
Driver og å justerer på skapene. Skapet innerst har blitt flyttet ut fra veggen og det andre skapet sideveis nok til at "skjærefjøla" passer som den skal. Skal og avstive det innerste skapet med firkantjern inni de kantprofilene siden de virker hule så man kan tre noe gjennom. Skapet blir så løftet opp litt med firkantjern under som skal fungere som festemekanisme til hele skapet for å festes i skinnene. Dette for at skapet slik det står originalt er alt for dårlig sikret i tilfelle en kollisjon. Ved å løfte det får jeg også fri luftgjennomstrømning for gulvluften. Det øverste skapet bak krydderhylla som har en liten dør blir ombygd til et kjøleskap. Varmeisolert også bruke et lokk til en kjølebag for å bruke som et kjøle ellement. Mere bilder kommer selvfølgelig.
Her er bilde av kameraet som er festet i bremselyset bak. Ledningen går gjennom og inni sammen med bremselyskabelen og sammen med den sorte kabelførings strømpen som går inn i bilen. Der inne har jeg koblet strømmen til ledningen som går til lysrørarmaturene i bilen. Overføringen er trådlås 2.4ghz, så trenger ikke ledning frem til skjermen. Har trekt egen kabel fra sikringsholder nede og opp til kupèlys så all kobling skjer der oppe. Denne går på tenning, så skjermen slår seg av når tenninga er av, mens kameraet er på hele tiden.
Jeg har uansett en egen knapp på panelet foran med automatsikring for all strøm bak i bilen, så når jeg slår av bryteren kobler den ut spenninga til alle uttakene bak, lysrørarmatur og ryggekamera. Om bilen skulle stå en stund uten å brukes så den ikke tappes helt ned for strøm. All spenning bak går uansett fra batteriet under setet.